Televisie
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
COBBAERT
Gewaardeerd verkenner

RF uitgang van decoder werkt niet?

OPGELOST

De RF uitgang van mijn decode werkt plots niet meer , meerder malen al herstart tevergeefs? Deze heb ik altijd werkend gehad om signaal naar tweede tv door te sturen .

Labels (1)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Veteraan genezer

Re: Probleem met decoder RF UITGANG WERKT NIET MEER

@COBBAERT en als u de kabel van de uitgang aan uw eerste tv aansluit heeft u dan wel een signaal ? Of is de opstelling altijd al geweest dat de decoder ergens op een plaats staat en gewoon het signaal naar die tweede tv toe gaat? 

0 pluimen
COBBAERT
Gewaardeerd verkenner

De RF uitgang werkt op geen enkele tv meer niet op de eerste alsook op de tweede tv waar het eigenlijk voor bedoeld was

0 pluimen
COBBAERT
Gewaardeerd verkenner

Denk gewoon dat deze defect is

0 pluimen
patrick2
Veteraan genezer

@COBBAERT dan kan deze defect zijn is natuurlijk mogelijk. Test het voor de zekerheid nog eens met een andere coax kabel want ook deze kan ergens gebarsten zijn aan de binnekant waardoor het signaal niet door komt. Heb thuis ook een probleem met de coax zelf , heb soms een haperend beeld , blokjes enzo , dacht ook eerst dat de uitgang defect was maar blijkt aan de coax zelf te liggen . Dus test dat nog even moest u dat gedaan hebben bel met de klantendienst nummer 5000 met de gsm en dan zal er een andere decoder moeten komen.

0 pluimen
COBBAERT
Gewaardeerd verkenner

Kabel is het in ieder geval niet heb deze al gewisseld , bij 5000 begrijpen ze het precies niet goed waarom dit dient

0 pluimen
patrick2
Veteraan genezer

@COBBAERT gewoon uitleggen dat het dient als uitgaand signaal naar de tv om uw zenders te kunnen zien. 

0 pluimen
Highlighted
COBBAERT
Gewaardeerd verkenner

Heb terug gebeld naar techische dienst wisten niet wat ze er mee moeten doen , nadien 5 minuten in wachtstand om verder te overleggen met overste en melden ze dat ze mij gingen terugbellen . Nu zijn we drie dagen later en verder nog niks gehoord.Smiley Verdrietig

0 pluimen
Cdt24801
Veteraan genezer

@COBBAERT

Misschien de decoder eens meepakken naar een Orange shop, ter plaatste laten testen en dan een nieuwe meekrijgen ...

0 pluimen
patrick2
Veteraan genezer

@Cdt24801 en @COBBAERT in de shop liggen geen decoders deze worden opgestuurd . Nu weet ik niet en denk het zelf niet dat deze daar getest kunnen worden. Dus zou eens een beroep doen via facebook messenger en vragen hoe het staat met uw dossier. Anders het voorstel doen dat ze een nieuwe opsturen zodat u de oude terug kan sturen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen