annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reclame Live TV storend

Topic gestart op: 01-06-19 21h56

Antwoorden: 5 antwoorden

Gust
Aspirant verkenner

Reclame Live TV storend

Leuke app, hoor : de finale Champions Leage is half voorbij en via de app zitten we nog naar de reclame te kijken; zeer klantvriendelijk !!!!!!

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
mbbs1024
Veteraan verkenner

Reclame krijgt nu eenmaal voorang op de normale programma's.
Het lijkt er regelmatig op dat reclame al eens onderbroken wordt door een programma.

Zodra Orange me verplicht een hoop reclame door de strot duwt door het doorspoelen van reclame onmogelijk te maken, gaat mijn TV abonnement de deur uit, en wordt vervangen door een buitenlandse aanbieder, en/of door terug illegale downloads.

Spijtig voor de eigen Vlaamse producties, maar dat is het gevolg van deze beslissing.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gust  heeft u een probleem met de app ? of is het bedoeld om aan te geven dat de platformen niet synchroom lopen? Want dat laatste kan gebeuren dat de twee platformen niet synchroom lopen op elkaar of dat er ergens een probleem is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TommyH
Aspirant verkenner

En hoe los je dat op? Zit al dage' met het niet synchroon lopen.. Vervelend! 

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner


@TommyH  schreef:

En hoe los je dat op? Zit al dage' met het niet synchroon lopen.. Vervelend! 

het niet synchroon lopen heb ik eerlijk gezegd hier nooit gekend, enkel bij proximus. Ik heb het ook niet gezien e ben niet bij die operator, maar bedoel je eerder niet reclame die tussen het programma komt. want een commerciëële zender moet zien geld uit die reclame halen; Kijk anders eens naar Eurosport.


 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen