annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Schitterend: nieuwe zenders!

Topic gestart op: 28-11-18 13h01

Antwoorden: 15 antwoorden

Movieman
Aspirant genezer

Schitterend: nieuwe zenders!

Hier ben ik blij voor vanaf vandaag is er BBC First en BBC Entertainment bijgekomen. Van een vervroegd eindejaarsgeschenk gesproken dank u Orange. Als het goed is mag het ook worden gezegd. 👍

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Chiquita
Aspirant genezer

Why? Zenders zijn mij onbekend.
Bepaalde aanraders ? (kunnnen alleen maar bijleren zo) 

 

🙂

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Chiquita blijkbaar verdwijnen deze zenders bij de concurrentie en door deze zet van Orange is het natuurlijk ideaal voor de kijker. Er zijn veel mensen die dit blijkbaar graag zien en door het uit te zenden via de decoder en niet in een extra pakket zijn die mensen happy. Neem nu telenet die zend het enkel uit via hun play pakket dus de klant moet bij betalen hiervoor ook bij proximus moet je daarvoor een appart pakket voor nemen en dat is ook bij betalen. Bij Orange krijgen we dat gratis. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


a148146
Leidende verkenner


@patrick2  schreef:

@Chiquita blijkbaar verdwijnen deze zenders bij de concurrentie en door deze zet van Orange is het natuurlijk ideaal voor de kijker. Er zijn veel mensen die dit blijkbaar graag zien en door het uit te zenden via de decoder en niet in een extra pakket zijn die mensen happy. Neem nu telenet die zend het enkel uit via hun play pakket dus de klant moet bij betalen hiervoor ook bij proximus moet je daarvoor een appart pakket voor nemen en dat is ook bij betalen. Bij Orange krijgen we dat gratis. 


Dit zijn 2 goede zenders en ik weet nu niet of BBC Entertainment bij jullie Nederlandse ondertitels heeft bij sommige programma's?

0 pluimen
mechanik
Veteraan verkenner

via de OPT knop op de afstandsbediening kun je inderdaad de Nederlandse ondertitelingen opvragen.

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

Bij Telenet zit BBC First zelfs in het Play More pakket aan 24,95 euro enkel BBC Entertainment zit in Play dus de moeite waard gezien zoals de naam het al zegt BBC First zelfs premières van Britse reeksen uitzend. 

Leden met de meeste pluimen