annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Schitterend: nieuwe zenders!

Topic gestart op: 28-11-18 13h01

Antwoorden: 15 antwoorden

Movieman
Aspirant genezer

Schitterend: nieuwe zenders!

Hier ben ik blij voor vanaf vandaag is er BBC First en BBC Entertainment bijgekomen. Van een vervroegd eindejaarsgeschenk gesproken dank u Orange. Als het goed is mag het ook worden gezegd. 👍

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
a148146
Leidende verkenner


@patrick2  schreef:

@a148146 dat is ieder zijn goesting he maar persoonlijk vind ik de zenders prima zo


Mij boeit dat niet zulke zeners want je vind ze 1000 op pc, maar ik wil maar zeggen ik heb het gelezen op een ander forum. Maar heb liever dat Eclips TV in het aanbod van Orange komt. Dit gaat in ieder geval volgens mij honderden klanten lokken voor de twee soaps de dingen des leven en mooi en meedogenloos. Want die andere operators zijn veel te duur voor mensen die het zeker met een klein pensioen moeten doen of alleen wonen zoals ik. Daarom de dag dat die zender er is stap ik over. Ik heb vandaag de rekening van mijn water betaald en die is 10€ opgeslagen met vorige keer. Schandalig gewoon.

 

patrick2
Wijze
Wijze

@a148146 ah oke verkeerd begrepen dan sorry. Ja de Eclips TV is terug kerend fenomeen wat ik heb gezien inderdaad en denk ook dan dat er veel klanten gaan komen al daar voor. Toch misschien een idee voor Orange  om dat er bij te nemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

 

normaal zou die zender er snel bijkomen volgens de klantendienst omdat ik een bericht via messenger had gestuurd met die vraag of die zender hier in het aanbod zat. En ik volg de dingen des levens vandaar. Ik zit nu voorlopig nog bij Telenet voor dat voetbal en die serie maar voor dat sport zal ik wel een alternatief zoek met IP TV. Het internet is hier evengoed en ik heb hier vroeger ook geen last gehad. Bij mij heeft men gezegd dat Eclips TV. waarschijnlijk in de nabije toekomst er bij zou komen, dus denk ik mischien voor nieuwjaar. Laat ons hopen. Want bij Telenet verdwijnt de ene na de andere zender en daar moet je wel voor het pack betalen, maar er komt niets bij.

ToMiKoN
Ervaren verkenner

Ik kreeg de pop-up ook deze morgen te zien! Mooie verrassing! Ik moet de inhoud van de zenders hecken, maar lijkt mij een mooie aanwinst! Top Orange!

mechanik
Veteraan verkenner

de inhoud van de programmagids wordt blijkbaar nu nog niet ingevuld .... is een lange aflevering van 1440 minuten ... hopelijk komt hier snel verandering in 🙂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen