annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terugbrengen materialen Love

Topic gestart op: 07-11-18 18h47

Antwoorden: 1 antwoord

fosgate
Rekruut scout

Terugbrengen materialen Love

OPGELOST

Hi all,

Omdat wij aan het bouwen zijn en een half jaar bij mn ouders wonen , hebben wij Orange op moeten zeggen voor die tijd, nogal dom om te betalen wat je niet gebruikt.

Wij hebben alles opgestuurd zoals het moet, maar ik blijf maar sms en mails krijgen om dit binnen te brengen dat ik anders een boete krijg. Ik heb al herhaaldelijk formulier online ingevuld met bestand van mijn bewijs, maar krijg geen antwoord. 

Daarom wil ik hier eens mijn licht opsteken

 

mvg 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@fosgate in plaats van elke keer het online bestand in te geven zou ik gewoon eens bellen naar de klantendienst. Eventueel aanvullend een email met het bestand erbij en dat op sturen en dan eens bellen dat ze de email erbij kunnen nemen dat ze zien dat u alles heeft geretouneerd naar Orange. Misschien een tweede optie is met uw bewijs naar een Orange shop te gaan en dat zij alles nakijken en het in orde kunnen maken dat u geen mail of sms meer ontvangt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@fosgate in plaats van elke keer het online bestand in te geven zou ik gewoon eens bellen naar de klantendienst. Eventueel aanvullend een email met het bestand erbij en dat op sturen en dan eens bellen dat ze de email erbij kunnen nemen dat ze zien dat u alles heeft geretouneerd naar Orange. Misschien een tweede optie is met uw bewijs naar een Orange shop te gaan en dat zij alles nakijken en het in orde kunnen maken dat u geen mail of sms meer ontvangt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen