annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wachten op toegangsrechten

Topic gestart op: 12-04-19 19h54

Antwoorden: 15 antwoorden

Laiskany
Gewaardeerd verkenner

Wachten op toegangsrechten

Ik word zot van Orange zenne rommel tv en ben op dit moment in staat om iemand iets aan te doen. In september 2016 ben ik bij Orange klant geworden voor tv en internet, met gsm ben ik al 19 jaar klant. De eerste maand verliep alles vlot tot de decoder het op een gegeven moment begaf. Er is een technieker langsgeweest, nieuwe decoder geplaatst, en kreeg de melding op het scherm dat ik 15 min moest wachten voor mijn toegangsrechten. Die 15 minuten hebben uiteindelijk 2 maand geduurd! In juni 2018, nieuwe tv gekocht, decoder afgekoppeld en terug aangekoppeld op de nieuwe tv, weer melding dat ik moest wachten op mijn toegangsrechten 15 a 20 minuten, ook dit heeft in totaal weer een 2 maand geduurd! Op die 2,5 jaar tijd dat ik Orange heb is het om de maand wel dat plotseling mijn toegangsrechten verdwijnen. Zoals nu op dit ogenblik ook, op 20 maart is er een technieker langsgeweest, en nu op 7 april weer, nog steeds kan ik geen tv zien vanwege de toegangsrechten! Ben Orange tv echt kotsbeu, je moet elke maand netjes u factuur betalen, maar ze kunnen de diensten waar je voor betaald ni eens leveren.... sinds Mobistar Orange is geworden trekt het echt op geene zak nimeer! En klantendienst kan u ook ni verder helpen, ze sturen alleen mails naar de betreffende dienst... een dienst die volgens mij noet bestaat, gezien het probleem niet opgelost wordt, en je ook nooit telefoon krijgt zoals ze beweren! Dit is gewoon pure afzetterij en geldklopperij! Zolang Orange zen centen maar heeft...!

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@Laiskany  Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Laiskany 

Oei, dat klinkt echt niet leuk. Smiley Boos

Ik heb al vanalles gehoord, maar dit nog niet. Daar heb jij natuurlijk weinig troost aan. Het is duidelijk geen normale situatie en daar moet vanwege Orange ingegrepen worden.

Via welke kanalen heb je reeds contact gehad met de klantendienst? Enkel telefoon? Of ook al FB en/of twitter? Die beide laatste kanalen werken naar het schijnt (geen persoonlijke ervaring, gelukkig nog niet nodig gehad) redelijk vlot en deskundig.

Ik zou in ieder geval een grondig dossier laten opmaken en zelfs een schadeverdoeding/compensatie voor het gederfde gebruiksgenot verlangen.

Ik duim met u mee voor een snelle en vlotte afhandeling.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Laiskany
Gewaardeerd verkenner

Heb in het verleden hiervoor via fb contact opgenomen, ik heb 7 dagen moeten wachten op antwoord en dan kreeg ik van hen net hetzelfde te horen als bij de klantendienst... ik bel als ik dat probleem heb dagelijks, soms zelfs meerdere keren op een dag. Ook al e-mails gestuurd naar Orange dat dit niet meer kan en dat ik een schadevergoeding wens gezien ik betaal voor diensten die niet geleverd kunnen worden. Ik krijg gewoon nergens antwoord! En ja, mijn dossier bij Orange is eindeloos lang, maar toch slagen ze er niet in hier iets aan te doen... de technieker die hier op 9 april is geweest zei mij zelf dat dit niet door de beugel kan, heeft zelf ingebeld en kreeg zelf van Orange een uitleg die hij nog nooit had gehoord en zelf in twijfel trekt... 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Laiskany 

Het enige dat we dan hier nog kunnen doen is @Totem even mentionen zodat er misschien eens iemand in de diepere regionen van Orange kan geactiveerd worden om uw dossier eens op te diepen en ter harte te nemen...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen