annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wachten op toegangsrechten

Topic gestart op: 12-04-19 19h54

Antwoorden: 15 antwoorden

Laiskany
Gewaardeerd verkenner

Wachten op toegangsrechten

Ik word zot van Orange zenne rommel tv en ben op dit moment in staat om iemand iets aan te doen. In september 2016 ben ik bij Orange klant geworden voor tv en internet, met gsm ben ik al 19 jaar klant. De eerste maand verliep alles vlot tot de decoder het op een gegeven moment begaf. Er is een technieker langsgeweest, nieuwe decoder geplaatst, en kreeg de melding op het scherm dat ik 15 min moest wachten voor mijn toegangsrechten. Die 15 minuten hebben uiteindelijk 2 maand geduurd! In juni 2018, nieuwe tv gekocht, decoder afgekoppeld en terug aangekoppeld op de nieuwe tv, weer melding dat ik moest wachten op mijn toegangsrechten 15 a 20 minuten, ook dit heeft in totaal weer een 2 maand geduurd! Op die 2,5 jaar tijd dat ik Orange heb is het om de maand wel dat plotseling mijn toegangsrechten verdwijnen. Zoals nu op dit ogenblik ook, op 20 maart is er een technieker langsgeweest, en nu op 7 april weer, nog steeds kan ik geen tv zien vanwege de toegangsrechten! Ben Orange tv echt kotsbeu, je moet elke maand netjes u factuur betalen, maar ze kunnen de diensten waar je voor betaald ni eens leveren.... sinds Mobistar Orange is geworden trekt het echt op geene zak nimeer! En klantendienst kan u ook ni verder helpen, ze sturen alleen mails naar de betreffende dienst... een dienst die volgens mij noet bestaat, gezien het probleem niet opgelost wordt, en je ook nooit telefoon krijgt zoals ze beweren! Dit is gewoon pure afzetterij en geldklopperij! Zolang Orange zen centen maar heeft...!

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Laiskany
Gewaardeerd verkenner

Ja als die het kan oplossen, maar dit is echt niet leuk meer. Telkens ik mijn decoder moet resetten vanwege problemen zijn mijn toegangsrechten weg, en Orange heeft nu niet direct de beste decoders. Blijkbaar snappen zowel de mensen van de klantendienst als de techniekers er niets van, er wordt mij elke keer gezegd dat dit eigenlijk niet zou mogen maar het gebeurd wel constant. Na 2,5 jaar ben ik het echt wel beu

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Laiskany 

Ik kan u volledig volgen, ik denk niet dat ikzelf het zolang zou hebben uitgehouden ... hoedje af!

Als er hier ook maar één iemand is die er iets aan zou kunnen doen dan is het toch wel @Totem . Dat is een Orange medewerker die hier alles in goede banen leidt. Heeft dus in principe geen binding met de klantendienst (Tribe is geen substituut voor de klantendienst) maar beschikt wel over de geëigende interne kanalen om het bij de juiste persoon/dienst te laten terechtkomen (en soms ook wel eens resultaten opvraagt). En ik denk wel dat een geval zoals dit wel een interne tussenkomst rechtvaardigt.

Maar daar zul je toch nog eens uw geduld voor moeten aanspreken, want het zal voor na het WE zijn .... Ikzelf en de andere Tribers zijn gewone klanten die er hun vrije tijd insteken om waar we kunnen elkaar te helpen met raad en informatie, maar Totem is een Orange medewerker en is dus gebonden aan de normale werkuren en dagen ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Laiskany
Gewaardeerd verkenner

Ben alleenstaande mama, dus overstappen naar Telenet das buiten mijn budget want die zijn een pak duurder... En ja de klantendienst kan mij zoiezo al ni verder helpen dus het weekend erbij zal nog wel lukken zeker... ik hoop echter wel dat dit probleem nu voorgoed opgelost gaat worden en ik een compensatie krijg, niet alleen voor afgelopen week, maar alle keren dat ik dagen zonder tv heb gezeten op de afgelopen 2,5 jaar

0 pluimen
Cleopatra
Veteraan verkenner

Hallo Laiskany,

 

Heb je verhaal gelezen en vroeg me af of intussen opgelost is?

 

Greetz

CLEO

0 pluimen
Laiskany
Gewaardeerd verkenner

Nee helaas niet, nog steeds geen toegangsrechten, is al 2 weken ondertussen...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen