annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer TV op pc app?

Topic gestart op: 12-05-19 10h53

Antwoorden: 16 antwoorden

Thijsdb
Gewaardeerd verkenner

Wanneer TV op pc app?

Beste,

Deze vraag is al enkele keren gesteld en het andwoord was altijd NEE. Het is niet mogelijk de app te gebruiken om op de PC naar tv te kijken zoals bij Telenet.

Maar ik had de Orange helpdesk aan de lijn die me zij dat dit wel kon (ze klonk wel niet zo overtuigt, dus mogelijk wist zij het gewoon niet).

Op een artikel van bij een jaar oud zegt Orange ook dat deze functie er "binnenkort" komt.

Weet iemand hier meer over? Ik zou van Telenet naar Orange overschakelen maar dan zou ik ook wel op mijn PC willen TV kijken.

 

Mvg,

Thijs

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@Thijsdb om de APP letterlijk op de pc te zien is het antwoord NEE. Maar... u kan wel als u een chromecast heeft swipen naar de tv of pc. Dus de app vanaf een smartphone of een tablet opstarten en bekijken naar de beelden en dan swipen / casten naar uw tv/pc. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Thijsdb,

wij kijken als we weg zijn met de MH altijd tv op de laptop.

Gewoon de zender van je keuze kiezen als je wifi

hebt en eventueel via 4G maar die draait er snel door.

Heb je de app niet voor nodig, op de tablet wel.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Thijsdb
Gewaardeerd verkenner

@Josette MH?

patrick2
Wijze
Wijze

@Thijsdb  dat is de Mobile Home . Dus als als ze op verlof gaan daarmee kijken via een wifi punt naar live tv via de app . Dit is mogelijk als u reis bent met de Orange tv app. @Josette denk niet dat @Thijsdb  dit echt bedoeld deze is echt op zoek naar de app of website om op de pc tv te kunnen kijken. Dus ene kijkt op tv en de ander op pc zoals nu is bij Telenet met de app. Nu de tv app staat denk ik ook nog niet met alles op punt en dat heeft tijd nodig.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Thijsdb
Gewaardeerd verkenner

OK bedankt voor de info.

Ik ga waarschijnlijk overschakelen en kijk dan wel hoe ik het best doe. Maar goed om te weten dat het mogelijk is.

Leden met de meeste pluimen