annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer terugkijk TV?

Topic gestart op: 09-09-18 07h58

Antwoorden: 21 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

Wanneer terugkijk TV?

OPGELOST

Wanneer komt er terug kijk tv bij Orange?

Zou leuk zijn ,als je dan iets bent vergeten te programmeren op je decoder (ook via de app) dat je dit alsnog kan zien. Zou het zelfs niet erg vinden om er voor bij te betalen.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Law
Veteraan verkenner

Aangezien ik sedert een week geen klant meer ben sluit ik dit onderwerp af.

Dit na ongenoegen met de technische dienst en software issues (die al een maand aan het aanslepen was).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 ANTWOORDEN 21
Hondasteven
Gewaardeerd verkenner

Ik hoop wel dat dit in de toekomst nog wel komt en ook films mits meer prijs dan wel. 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Law terug kijk tv is inderdaad handig en heel goed als men dat heeft . Zo hoeft u nooit meer iets op te nemen en kan u terug kijken wanneer u dat wil. Echter zitten er veel voorwaarden aan het aanbieden van het terugkijk tv.

Orange dient de rechten te kopen om terug kijk tv aan te bieden en dat op hun platform te laten afspelen. deze rechten zijn niet goedkoop wat dus wil zeggen dat men of de abonnements prijzen zal moeten verhogen als dit standaard wordt aangeboden in de paketten of men dient hiervoor een optie te maken binnen Orange wat u dus appart erbij kan nemen. Hierdoor wordt uw abonnement ook weer wat duurder . Dan is ook de vraag of het genoeg opbrengt om alle kosten te dekken van de aangekochte rechten. De meerderheid is er zeker mee eens om terugkijk tv te hebben maar hou er rekening mee dat de klanten op dit moment ook geen Telenet bedragen betalen . En hoe meer optie's er bij komen des te meer diensten men kan nemen des te duurder het wordt binnen Orange voor u zelf. De meeste mensen stappen over naar Orange omdat die gewoon veel beterkoop zijn en al die extra optie's en diensten niet hebben waardoor men heel veel bespaart. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


RVD
Ervaren verkenner

Één waardige uitleg betreft deze, maar 1 ding toch vergeten te vermelden dat tv kijken en internetten in België ook ongeveer het duurst is van Europa dus dit gezegd zijnde zou het zeker zonder meerprijs moeten kunnen terug kijken in tijd dit zou dan toch meer concurrentieel zijn tegenover de 2 andere bestaande providers nog hogere prijzen is zeker geen optie 

Een vierde speler zoals medegedeeld door minister Decroo, waar blijft die?... Dit wordt gewoon tegengewerkt en bestaande providers worden altijd maar beter van en wie betaald het gelach wij, dus u en ik..... 

Chiquita
Aspirant genezer

Denk niet dat vierde speler echt veel gaat oplossen, nog wat extra kabels in de grond?? 

Openstellen van kabel netwerken misschien? Maar natuurlijk heeft Telenet/Belgacom veel geïnvesteerd in hun netwerk, terecht dat ze dat niet zomaar openstellen....

Leden met de meeste pluimen