annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

2G of 3G of 4G op adres

Topic gestart op: 12-02-22 07h47

patrick2
Wijze
Wijze
1 0 521

2G of 3G of 4G op adres

Bereik met een gsm of bereik met een Flybox iedereen wil dat die een goed bereik heeft op het adres waar die woont of waar die is op dat moment. Het is tegenwoordig wel het belangrijkste wat er is voor men over gaat naar een provider of als die gewoon eens wil checken of er een goed bereik is van netwerkdekking. 

Daarom heeft Orange een online tool om je netwerk te raadplegen. Je kan daarin je adres je postcode en je woonplaats met huisnummer ingeven en je ziet direct welke dekking je hebt. Hiermee kan je dus zien of je 2G , 3G of een 4G dekking hebt op dat adres. Let wel op hierbij gaat het dus om een check die je kan doen voor het adres wat er in de omgeving is en dit is niet specifiek voor in huis. Voor binnen in huis , diep indoor zoals ze dat noemen , spelen er andere factoren waarom je wel of geen 4G of 3G of 2G ontvangst hebt. 

Voor mensen met een Flybox is het zeker een aanrader om dit eens te gebruiken. Op die manier kan je dus vast stellen of je er wel een goede netwerkdekking zal hebben om de Flybox ook echt te kunnen gebruiken. Maar natuurlijk ook voor diegene die het in het algemeen eens willen bekijken voor de regio of adres.

De tool is ook handig voor als je eens weg gaat naar de camping of een bepaalde regio en je toch wil zien of je daar bereik gaat kunnen hebben met 2G , 3G of 4G. Op die manier ben je dus al een stap verder en weet je dus ook of je daar bereik hebt. 

De online tool is er niet voor om de algemene netwerkdekking weer te geven het gaat hier dus enkel om te checken voor het 2G of 3G of 4G netwerk. Er zijn genoeg andere dingen en tools als je echt de netwerkdekking wil weten van Orange in het algemeen per regio of stad. 

patrick2_0-1644648448598.png

Over de auteur
Ben iemand die graag de dingen probeert op te lossen als ook mensen te helpen. Heb bij Telenet en Proximus een lange tijd gewerkt dus dat speelt ook een belangrijke rol. Verder hou ik mij bezig met vooral de pc en internet als gsm's en ben ik graag op de hoogte van de nieuwe weetjes en dingen.