Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-09-21 09h37
Antwoorden: 2 antwoorden
Elk abonnement binnen Orange moet worden getekend en aangevraagd worden door een rechtspersoon. Die rechtspersoon zal dus ook de aanvrager zijn van het abonnement en eventueel de betaler van het abonnement. Want het rekening nummer dat je opgeeft mag ook eventueel van je partner zijn waar je mee samen woont of iemand die voor die persoon de rekening betaald. Enkel geeft dit niet het recht dat je ook zomaar een aanpassing of een aankoop kan doen. Het is de rechtspersoon die getekend heeft die deze aanpassingen of aankoop kan doen.
Mijn aanpassing doen online ?
Dan kan je ten aller tijde online je abonnement aanpassen via de My Orange app of via de Klantenzone. Hiervoor dien je enkel in te loggen en je kan je abonnement automatisch aanpassen ( eens per facturatie periode ) of je kan een optie bijnemen in je abonnement. Hiervoor is geen identificatie verplicht en kan je bestellen wat je wil hebben.
Een aankoop doen online ?
Als je een aankoop wil doen online bij Orange , neem bijvoorbeeld een GSM toestel om die te combineren in je abonnement , dan moet de aanvrager van het abonnement er wel bij zijn. Hier heb je namelijk het indentiteitskaart nummer voor nodig van de aanvrager. Dus diegene die de aanvraag van het abonnement doet of ooit heeft gedaan. Je kan dus niet zomaar als gebruiker van het abonnement hier een aanvraag voor doen of zomaar iets bestellen.
Een aankoop in de shop of een abonnement wijzigen in de shop ?
Moest je naar een shop willen gaan voor een wijziging van abonnement of een aankoop combineren in je abonnement ook dan zal de aanvrager hierbij moeten zijn. De persoon in kwestie zal dus fysiek aanwezig moeten zijn , handtekening zetten en zijn of haar indentiteitskaart tonen.