annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

E-sim activeren via de My Orange app

Topic gestart op: 09-05-22 17h56

Antwoorden: 4 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze
6 4 3,082

E-sim activeren via de My Orange app

Vele zullen de E-sim al wel kennen de virtuele simkaart in je gsm toestel die je kan gebruiken. Op die manier heb je geen tweede fysieke simkaart meer nodig om twee nummers te hebben op je gsm toestel , of omdat je graag enkel de E-sim wil gebruiken. Er is daar al eens een uitgebreid topic over gemaakt en dat kan je dan ook eens nalezen als je er op klikt. In dat topic heb ik de voordelen en de nadelen eens naast elkaar gelegd zodat dat je die eens kan vergelijken. 

Ook is er door Orange zelf al een uitgebreid artikel gemaakt in de blog's en lees ook dat eens rustig door. 

Nu is het dan ook zo dat je de E-sim ook kan activeren via de My Orange app en ook kan overzetten naar een nieuw toestel via de My Orange app , handig toch ? 

Hoe gaat dit in zijn werk ? : 

* open de My Orange app 

* dan naar mijn producten beheren

* kies activeer E-sim op dit toestel of kies activeer E-sim op een nieuw toestel ( enkel te gebruiken als je een nieuw toestel hebt waar je E-sim op wil activeren )

Voor diegene die het zich afvragen of de E-sim ook actief komt op een Apple Watch of een Samsung Watch of eender welke smart Watch , houd hiervoor de blog's in het oog. 

Orange heeft een aparte blog site en daar zal Orange alle nieuwtjes en ontwikkelingen in beschreven hebben. Ook zal dit op regelmatige basis aangepast worden zodat je weer op de hoogte bent van de nieuwste ontwikkelingen. De blog site kan je hier terug vinden. 

image.png

4 Opmerkingen
Over de auteur
Ben iemand die graag de dingen probeert op te lossen als ook mensen te helpen. Heb bij Telenet en Proximus een lange tijd gewerkt dus dat speelt ook een belangrijke rol. Verder hou ik mij bezig met vooral de pc en internet als gsm's en ben ik graag op de hoogte van de nieuwe weetjes en dingen.