annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Email niet ontvangen

Topic gestart op: 06-01-21 12h22

patrick2
Wijze
Wijze
2 0 721

Email niet ontvangen

Tegenwoordig worden er veel dingen bevestigd door middel van een email adres. Of als je een bepaalde actie hebt dat je gegevens dient door te geven via een email en dat je daarna een email krijgt ter bevestiging of activering. Moest je problemen hebben met het ontvangen van de email of je denkt deze niet gekregen te hebben check dan altijd zeker de volgende punten :

* heb je een juist email adres ingegeven ( ook zeker je alternatieven email adressen bekijken als je meerdere email accounts hebt ) 

* heb je de afzender niet ooit eens geblokkeerd in het verleden wegens reclame 

* staan je berichten niet in de spambox. Het kan namelijk zijn dat je email in de spambox terecht komt omdat je mailbox denk dat het spam is. 

Het kan ook nog altijd zijn dat er gewoon geen email is verstuurd en in dat geval zal je dus contact moeten opnemen met diegene die de email zou moeten versturen. 

patrick2_0-1647064677490.png

 

Over de auteur
Ben iemand die graag de dingen probeert op te lossen als ook mensen te helpen. Heb bij Telenet en Proximus een lange tijd gewerkt dus dat speelt ook een belangrijke rol. Verder hou ik mij bezig met vooral de pc en internet als gsm's en ben ik graag op de hoogte van de nieuwe weetjes en dingen.