annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herladen van een Prepaidkaart

Topic gestart op: 28-12-20 13h44

patrick2
Wijze
Wijze
2 0 781

Herladen van een Prepaidkaart

Onder ons zijn er mensen bij die een prepaid kaart gebruiken bij Orange. Deze kaart dien je eens in de zoveel tijd te herladen om er gebruik van te kunnen maken denk aan je belminuten en of je mobiele data. Vergeet niet dat je herlaadbeurt 1 jaar lang geldig blijft. Moest je voor die datum niet herladen of er geen gebruik van maken dan zal je nummer en het resterende krediet komen te vervallen. 

Het herladen kan je via Orange doen en er is een nieuwe manier gekomen van te herladen bij Orange. Je kan je kaart herladen op de volgende manier : 

* via de My Orange app

* herlaad ticket kopen in een shop of de aangesloten winkels voor een herlaad ticket

* Nieuw: via de KBC Mobile app. Voor die info over hoe dit exact in zijn werk gaat verwijs ik je door naar deze  topic . 

patrick2_0-1647064641531.png

 

Over de auteur
Ben iemand die graag de dingen probeert op te lossen als ook mensen te helpen. Heb bij Telenet en Proximus een lange tijd gewerkt dus dat speelt ook een belangrijke rol. Verder hou ik mij bezig met vooral de pc en internet als gsm's en ben ik graag op de hoogte van de nieuwe weetjes en dingen.