annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Je eigen post bewerken

Topic gestart op: 15-11-20 21h43

patrick2
Wijze
Wijze
3 0 665

Je eigen post bewerken

Hier in de Tips&Tricks hebben we al het een en ander uitgelegd hoe je een post kan maken :

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Tips-amp-Tricks-hoe-het-beste-een-topic-maken/m-p/67246

Maar na het plaatsen van je topic of een post kan het zijn dat je toch nog een verandering wil aanbrengen. Dit is perfect mogelijk in je eigen post die je net geplaatst hebt. Je hoeft hier voor dus geen nieuwe post aan te maken maar je kan perfect je eigen post bewerken. 

Als je je post geplaatst hebt dan zie je aan de rechterkant ervan drie puntjes staan. Zoals in het voorbeeld zie je drie puntjes staan.

Schermafbeelding 2020-11-15 om 21.28.23.png 

Je kan op die drie puntjes klikken en dan zal er een klein dropdown menu komen.

Schermafbeelding 2020-11-15 om 21.39.21.png

 Boven aan zie je dan ' bericht bewerken ' als je daar op klikt zal je post ' heropend worden ' , terug beschikbaar zijn. Dan kan je iets corrigeren of iets toevoegen wat je vergeten bent. 

Let wel op want je hebt ongeveer een uur de tijd om je eigen post te bewerken. Na dat uur kan je dus je post niet meer bewerken en als je dan als nog iets wil bijvoegen zal dat een nieuwe post worden. 

Andere posten kan je op deze manier niet bewerken het betreft enkel je eigen post. 

patrick2_0-1647064767052.png

 

Over de auteur
Ben iemand die graag de dingen probeert op te lossen als ook mensen te helpen. Heb bij Telenet en Proximus een lange tijd gewerkt dus dat speelt ook een belangrijke rol. Verder hou ik mij bezig met vooral de pc en internet als gsm's en ben ik graag op de hoogte van de nieuwe weetjes en dingen.