Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-04-22 14h31
Hallo iedereen!
Ik ben Nathalie, mijn rol bestaat erin je leven te vergemakkelijken door procedures voor te stellen die je zullen helpen tijd te winnen en beter te profiteren van ons aanbod. Ik zal dus van tijd tot tijd artikelen op de community schrijven!
Je nummer werd geschorst wegens laattijdige betaling en je wenst zo snel mogelijk opnieuw geactiveerd te worden, hier is de meest efficiënte manier!
Ga naar je klantenzone en volg de onderstaande stappen:
- Ga naar de tab "facturen" om een overzicht te krijgen van je laatste 18 facturen
- Klik op "online betalen" naast de factuur van jouw keuze
- Controleer op het volgende scherm of je de juiste factuur hebt geselecteerd en klik op "betalen" om je keuze te bevestigen
- Kies jouw betaalwijze (kredietkaart, Bancontact/Payconiq of Maestro) en volg de instructies.
De rest is zeer eenvoudig, je hoeft het Orange rekeningnummer of de gestructureerde mededeling niet in te vullen, het systeem beschikt reeds over deze informatie en je betaling wordt automatisch geregistreerd. Zodra jouw betaling is aanvaard, zal je nummer binnen enkele minuten opnieuw geactiveerd worden!
Een goed advies om dit soort nare verrassingen in de toekomst te voorkomen? Maak het jezelf gemakkelijk en kies voor de betalingsmethode met automatische incasso 😉
Je kunt het activeren via de klantenzone in het tabblad "mijn profiel" en dan "wijzigen" in de sectie "betalingsmethode".
Tot ziens!