annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Stel je vragen en wissel nuttige ideeën uit op Tribe !

Topic gestart op: 08-08-20 15h36

patrick2
Wijze
Wijze
5 0 968

Stel je vragen en wissel nuttige ideeën uit op Tribe !

Hierbij een kleine post over de Tribe die is opgezet door Orange. 

Vele denken dat de Tribe enkel is voor Orange of over Orange moet gaan of over de producten die Orange heeft. Maar de Tribe van Orange is voor meer doeleinden waar je vragen over kan stellen. Denk bijvoorbeeld aan bepaalde instellingen voor een printer of een vraag in de E-sport over je games die je speelt. Ook voor het delen van ervaringen van bepaalde games kan in je in de E-sport rubriek kwijt. Moest je bepaalde configuratie's willen weten van je router thuis ook die vraag kan je hier stellen of over je tv instellingen. 

Zo is de Tribe eigenlijk een forum waarin je vele vragen kan stellen over je dagelijkse dingen die betrekking hebben op je internet of gsm of je tv  of games of de eventuele accessoires die je erbij hebt. Het kan dus ook een powerline zijn of een accespoint of een printer die je wil instellen eventueel je spel console. Het kan dus ook evengoed om een smartwatch gaan die niet zou werken en waar je vragen over hebt.

Je kan op de Tribe ook ideeén uitwisselen of een tip geven die voor andere weer heel waardevol kan zijn. Denk aan instellingen die je hebt gedaan op een router voor je internet beter te krijgen of hoe je het beste een eigen netwerk intern zou kunnen opzetten. Zo zijn er vele dingen waar je over kan posten.

Ondertussen staan er natuurlijk ook vele vragen in en daar zijn ook al vele antwoorden op gegeven. Lees die ook zeker eens door want daar kan je uiteindelijk ook al van leren en misschien staat daar jou gekozen vraag ook al tussen met het goede antwoord. Moest dat niet het geval zijn maak zeker een nieuwe post hierover. Het nut van een nieuwe post is dat je dan elke Triber erbij betrekt. Sommige antwoorden op iets van twee jaar geleden maar in die gevraagde topic staat niet iedere Triber. Dat is omdat ook niet iedere Triber daar op geantwoord heeft. Daarom maak een nieuwe post en je vraag staat boven aan de muur voor iedereen. 

Onzinnige antwoorden en onzinnige posten heeft geen zin want die zullen verwijderd worden door de moderatoren. Dus als er al een post is of gemaakt wordt of een antwoord dient die wel serieus te zijn. Dit is al een paar keer herhaald maar ik kan ze niet vaak genoeg erbij zetten want blijkbaar komen er toch nog van die onzinnige posten voorbij. 

Kortom de Tribe staat dus voor vele dingen waar je vragen over kan stellen of ideeén of tips kan uitwisselen of bepaalde discussie.

Voor de rest veel lees plezier op de Tribe !! 

patrick2_0-1647064944466.png

 

Over de auteur
Ben iemand die graag de dingen probeert op te lossen als ook mensen te helpen. Heb bij Telenet en Proximus een lange tijd gewerkt dus dat speelt ook een belangrijke rol. Verder hou ik mij bezig met vooral de pc en internet als gsm's en ben ik graag op de hoogte van de nieuwe weetjes en dingen.