annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Via Messenger contact opnemen met het Webcare team

Topic gestart op: 15-11-20 13h45

Antwoorden: 7 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze
4 7 5,395

Via Messenger contact opnemen met het Webcare team

Zoals vele al onder ons weten kan je via Facebook Messenger in contact komen met het Webcare team van Orange. In de tijd hebben we toen een aantal linkjes doorgegeven die je kon gebruiken om dan gebruik te maken van Messenger als je geen profiel hebt op Facebook. Maar daar is dus verandering in gekomen en kan je die linkjes niet meer gebruiken. 

Facebook Messenger kan je enkel nog maar gebruiken als je ook daadwerkelijk een account hebt op Facebook. Waarschijnlijk wegens bepaalde wijziging die Facebook heeft doorgevoerd is het dus niet meer mogelijk om Messenger zo te gebruiken zonder account of andere omwegen die hier ooit gegeven zijn. 

Daarom voor iedereen belangrijk te weten : wil je het Webcare team bereiken via Facebook Messenger dan dien je een Facebook account te hebben om op die manier in contact te komen met Orange.

Heb je een Twitter account ? ook dan kan je Orange bereiken via die weg.

Heb je geen van beide ? Dan zal het gewoon zijn via de klantendienst ( 5000 )  waar je altijd je vraag kan stellen. Of via het nummer +32 2 745 95 00 dat kan je gebruiken als je in het buitenland zit of als je via een ander nummer belt die niet bij Orange is aangesloten. 

Dienst verkoop : 0800 35 177

Nog belangrijk om te weten : Orange heeft geen Email adres waar je ze op kan bereiken. 

 

patrick2_0-1642531960841.png

 

7 Opmerkingen
Over de auteur
Ben iemand die graag de dingen probeert op te lossen als ook mensen te helpen. Heb bij Telenet en Proximus een lange tijd gewerkt dus dat speelt ook een belangrijke rol. Verder hou ik mij bezig met vooral de pc en internet als gsm's en ben ik graag op de hoogte van de nieuwe weetjes en dingen.