Tips & tricks van de community
Ontdek alle tips en tricks die beschikbaar zijn op onze community met betrekking tot de producten en diensten van Orange!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Leidende sjamaan

Via Messenger contact opnemen met het Webcare team

Zoals vele al onder ons weten kan je via Facebook Messenger in contact komen met het Webcare team van Orange. In de tijd hebben we toen een aantal linkjes doorgegeven die je kon gebruiken om dan gebruik te maken van Messenger als je geen profiel hebt op Facebook. Maar daar is dus verandering in gekomen en kan je die linkjes niet meer gebruiken. 

Facebook Messenger kan je enkel nog maar gebruiken als je ook daadwerkelijk een account hebt op Facebook. Waarschijnlijk wegens bepaalde wijziging die Facebook heeft doorgevoerd is het dus niet meer mogelijk om Messenger zo te gebruiken zonder account of andere omwegen die hier ooit gegeven zijn. 

Daarom voor iedereen belangrijk te weten : wil je het Webcare team bereiken via Facebook Messenger dan dien je een Facebook account te hebben om op die manier in contact te komen met Orange.

Heb je een Twitter account ? ook dan kan je Orange bereiken via die weg.

Heb je geen van beide ? Dan zal het gewoon zijn via de klantendienst ( 5000 )  waar je altijd je vraag kan stellen. Of via het nummer +32 2 745 95 00 dat kan je gebruiken als je in het buitenland zit of als je via een ander nummer belt die niet bij Orange is aangesloten. 

Dienst verkoop : 0800 35 177

Nog belangrijk om te weten : Orange heeft geen Email adres waar je ze op kan bereiken. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Labels (3)
Beantwoorden
7 ANTWOORDEN 7
Gewaardeerde genezer

@patrick2 

Ik wil er nog aan toevoegen voor mensen die Facebook echt niet zien zitten, dat je Facebook wel terug kan deactiveren, maar wel verder gebruik kan maken van messenger.

Eerst dus een Facebook account maken, daarna via Instellingen/Privacy --Instellingen -- Je facebook-gegevens -- klikken op deactiveren/verwijderen. Bij deactiveren het vinkje van Messenger aanlaten zodat je deze kan gebruiken zonder Facebook.

Beantwoorden
Leidende sjamaan

@Joery_dw 

Da's een goeie tip, bedankt😉

Zo kunnen de mensen die echt geen FB account willen toch nog van Messenger gebruik maken !! Ook al hebben ze dat achterpoortje via die aparte tools dichtgemetst 😁

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Beantwoorden
Ervaren sjamaan

@Cdt24801  ik zag in de week een 0800 nummer staan, 

maar dat was alleen als je nog géén klant  was?

Voor de klanten en of leden mocht er ook zo een nummer zijn

dat iets sneller zou werken dan nr 5000.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Beantwoorden
Leidende sjamaan

@Josette  het 0800 nummer kan je ook bellen. Dat is meer de verkoop lijn van Orange als je iets wil bestellen die is niet voor technische ondersteuning. 

0800 35 177 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Beantwoorden
Leidende sjamaan

@patrick2  en @Josette 

Owkeej, dat weten we dan ook weeral 😉

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Beantwoorden
Leidende sjamaan

Altijd handig te weten @Cdt24801  moet je niet altijd naar een shop te rennen. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Beantwoorden
Ervaren verkenner

Wel handig om te weten dat je vaak minstens een dag moet wachten op antwoord via messenger. Spreek uit ervaring. Bij dringende vragen best bellen!

0 pluimen
Beantwoorden
Leden met de meeste pluimen