annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5G op pixel telefoons

Topic gestart op: 25-09-22 17h59

Antwoorden: 11 antwoorden

Diederikm
Gewaardeerd verkenner

5G op pixel telefoons

Zullen de Google pixel telefoons toevoegd worden aan de lijst om 5G te kunnen gebruiken ?

Is wel stom want in alle omringende buurlanden is het mogelijk, enkel in België niet.

Mvg

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Mattie
Aspirant genezer

Is bij proximus ook hoor:

 

  • Een toestel dat compatibel is met het Proximus 5G-netwerk: bekijk ons huidige aanbod.  We werken voortdurend samen met leveranciers om ons aanbod zo snel mogelijk uit te breiden. Er zijn andere 5G-toestellen op de Belgische of buitenlandse markt, maar op dit moment werken andere toestellen niet op het Proximus 5G-netwerk. 
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Diederikm 

Omdat het toestel uitgebracht moet zijn in de Benelux en Orange ook een samenwerking dient te hebben met de fabrikant. Geen samenwerking met de fabrikant betekend ook geen ondersteuning , heel simpel eigenlijk. 

Trouwens bij geen andere provider zal dit toestel op 5G werken , ik heb 5G op mijn toestel daar waar mijn collega ook een Pixel heeft maar ik op dezelfde plaats heb ik 5G hij niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Diederikm
Gewaardeerd verkenner

Dan vind ik het wel bizar dat hij in Nederland wel ondersteund wordt en daar ook niet officieel is uitgebracht.

En dat wil dus zeggen dat iedereen die ooit een telefoon zal kopen die niet is uitgebracht in België dus nooit op 5G zal kunnen, wat een domme redenering is dat.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Diederikm 

Klopt dat ze daar ook niet officieel zijn uitgebracht maar het kan wel zijn dat de providers daar , of sommige er van , toch een ondersteuning bieden omdat ze een samenwerking hebben. Ik lees ook dat het toestel zelf vanaf Android 12 over die optie beschikt om die ondersteuning mogelijk te maken. Maar daar zijn we weer op het punt , een provider moet dit ook mogelijk maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Diederikm 

Vermoedelijk gaan deze toestellen geen 5G ondersteuning krijgen omdat ze ook niet officieel uitgebracht zijn in België. Dat wil dus ook zeggen dat er dus geen ondersteuning zal zijn voor dit toestel op 5G , maar wel op de gewone weg dus 4G en dergelijke. 

Daar is dus niks stoms aan want zo een toestel moet wel in het betreffende land ook uitgebracht zijn en dus ook ondersteuning krijgen. Als je zelf ook eens zoekt ga je er ook achter komen dat de Google Pixel niet in de Benelux is uitgebracht in de tijd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen