annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement met smartphone nog steeds niet ontvangen

Topic gestart op: 23-07-20 17h40

Antwoorden: 17 antwoorden

Bubble4
Gewaardeerd verkenner

Abonnement met smartphone nog steeds niet ontvangen

Vorige week bestelde ik een abonnement met smartphone. Ik ben al zo’n 7 jaar klant bij Orange en nog nooit klachten gehad. Tot nu... Mijn nummer wordt behouden maar ik bestelde een smartphone met een nieuw abonnement. Morgen zijn we een week voorbij en heb ik nog steeds geen smartphone gezien en is mijn abonnement nog altijd niet gewijzigd.

Ik heb al meerdere keren de klantendienst gebeld en daar krijg ik telkens hetzelfde te horen, een dossiernummer wordt aangemaakt en we zetten hier spoed achter. Sommigen vinden gewoon mijn order niet maar het geld voor die smartphone is wel vorige week al van mijn rekening gegaan!

op social media krijg ik nergens antwoord, en ik ben het grondig beu! Nog meer mensen die hun bestelling niet ontvangen?

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
Anonymous
Niet van toepassing

bij ons van het zelfde op 20/07/2020 gebeld alles gewijzigd 89 euro van de rekening gegaan voor het toestel

vandaag meer dan een uur aan telefoon gehangen vier personen aan de lijn gekregen en er is niks veranderd maar wel ons geld kwijt ze vinden niks terug

niemand weet van iets wij eisen ons geld terug en we stappen over naar een andere provieder

die hebben veel beter kondities

ons toestel bij orange 199 euro en bij de andere 164 met veel beter voordeel

0 pluimen
Bubble4
Gewaardeerd verkenner

vandaag had ik opnieuw contact opgenomen omdat het al meer dan een week geleden is dat ik bestelde... blijkt mijn smartphone niet op voorraad te zijn dus is die nu bij besteld

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bubble4  helaas gebeuren die dingen ook dat er geen stock is. Maar daar is geen inzicht op. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dan moet je de procedure inzetten om je geld terug te vragen. Dat zal opnieuw een dossier worden en dat zal terug wachten zijn. Tegen die tijd dat je een overstap doet kan je je toestel al geleverd hebben. Het is nu eenmaal zo dat die dossiers door de klantendienst niet zichtbaar zijn maar enkel voor de achterliggende diensten. Dus nu heb je een keus die ik heb voorgesteld. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen