Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-07-20 17h40
Antwoorden: 17 antwoorden
Vorige week bestelde ik een abonnement met smartphone. Ik ben al zo’n 7 jaar klant bij Orange en nog nooit klachten gehad. Tot nu... Mijn nummer wordt behouden maar ik bestelde een smartphone met een nieuw abonnement. Morgen zijn we een week voorbij en heb ik nog steeds geen smartphone gezien en is mijn abonnement nog altijd niet gewijzigd.
Ik heb al meerdere keren de klantendienst gebeld en daar krijg ik telkens hetzelfde te horen, een dossiernummer wordt aangemaakt en we zetten hier spoed achter. Sommigen vinden gewoon mijn order niet maar het geld voor die smartphone is wel vorige week al van mijn rekening gegaan!
op social media krijg ik nergens antwoord, en ik ben het grondig beu! Nog meer mensen die hun bestelling niet ontvangen?
bij ons van het zelfde op 20/07/2020 gebeld alles gewijzigd 89 euro van de rekening gegaan voor het toestel
vandaag meer dan een uur aan telefoon gehangen vier personen aan de lijn gekregen en er is niks veranderd maar wel ons geld kwijt ze vinden niks terug
niemand weet van iets wij eisen ons geld terug en we stappen over naar een andere provieder
die hebben veel beter kondities
ons toestel bij orange 199 euro en bij de andere 164 met veel beter voordeel
vandaag had ik opnieuw contact opgenomen omdat het al meer dan een week geleden is dat ik bestelde... blijkt mijn smartphone niet op voorraad te zijn dus is die nu bij besteld
@Anonymous dan moet je de procedure inzetten om je geld terug te vragen. Dat zal opnieuw een dossier worden en dat zal terug wachten zijn. Tegen die tijd dat je een overstap doet kan je je toestel al geleverd hebben. Het is nu eenmaal zo dat die dossiers door de klantendienst niet zichtbaar zijn maar enkel voor de achterliggende diensten. Dus nu heb je een keus die ik heb voorgesteld.