annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement met smartphone nog steeds niet ontvangen

Topic gestart op: 23-07-20 17h40

Antwoorden: 17 antwoorden

Bubble4
Gewaardeerd verkenner

Abonnement met smartphone nog steeds niet ontvangen

Vorige week bestelde ik een abonnement met smartphone. Ik ben al zo’n 7 jaar klant bij Orange en nog nooit klachten gehad. Tot nu... Mijn nummer wordt behouden maar ik bestelde een smartphone met een nieuw abonnement. Morgen zijn we een week voorbij en heb ik nog steeds geen smartphone gezien en is mijn abonnement nog altijd niet gewijzigd.

Ik heb al meerdere keren de klantendienst gebeld en daar krijg ik telkens hetzelfde te horen, een dossiernummer wordt aangemaakt en we zetten hier spoed achter. Sommigen vinden gewoon mijn order niet maar het geld voor die smartphone is wel vorige week al van mijn rekening gegaan!

op social media krijg ik nergens antwoord, en ik ben het grondig beu! Nog meer mensen die hun bestelling niet ontvangen?

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
Anonymous
Niet van toepassing

beste Patrick kan u me dan zeggen waar ons toestel zit

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  als ik dat wist vertelde ik je dat meteen maar ik ben geen medewerker van Orange ( al lijkt dat soms zo ). Maar er is een grote vertraging met de bestellingen , is ook aangegeven door de moderatoren. Ze doen er alles aan om alles zo snel mogelijk verwerkt te krijgen en er is zelfs al een andere leverancier aangesteld dus ze werken niet meer met de post samen omdat het niet vooruit ging. Door deze dingen wil Orange alles zo snel als kan verwerkt krijgen. Maar natuurlijk als je al een achterstand hebt en de bestellingen lopen door online kom je nooit bij. Eigenlijk zou er op online bestellingen een stop moeten komen zodat de achterstand bijgewerkt kan worden. Maar dat is hoe ik het zou doen moest ik het inbrengen , jammer voor de klant en die niet naar een shop wil met deze tijden maar het werkt wel het snelst.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

beste als u niets zinnigs te vertellen hebt gelieve dan niet te antwoorden

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  en waar slaat dit antwoord op ? Ik vertel je genoeg zinnigs en als je dat niet aanstaat gelieve dan ook geen posten te maken dat je je bestelling niet hebt gehad. Iedereen probeert je te helpen maar blijkbaar waardeer je dat niet dus hoef je ook geen vragen verder te stellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

u kan me niet helpen dus

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen