annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement met smartphone nog steeds niet ontvangen

Topic gestart op: 23-07-20 17h40

Antwoorden: 17 antwoorden

Bubble4
Gewaardeerd verkenner

Abonnement met smartphone nog steeds niet ontvangen

Vorige week bestelde ik een abonnement met smartphone. Ik ben al zo’n 7 jaar klant bij Orange en nog nooit klachten gehad. Tot nu... Mijn nummer wordt behouden maar ik bestelde een smartphone met een nieuw abonnement. Morgen zijn we een week voorbij en heb ik nog steeds geen smartphone gezien en is mijn abonnement nog altijd niet gewijzigd.

Ik heb al meerdere keren de klantendienst gebeld en daar krijg ik telkens hetzelfde te horen, een dossiernummer wordt aangemaakt en we zetten hier spoed achter. Sommigen vinden gewoon mijn order niet maar het geld voor die smartphone is wel vorige week al van mijn rekening gegaan!

op social media krijg ik nergens antwoord, en ik ben het grondig beu! Nog meer mensen die hun bestelling niet ontvangen?

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  succes ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

ga u ergens ander moeien ik wil een oplossing en geen mooipraatjes

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  je bent niet bepaald vriendelijk moet ik zeggen, maar ik zal er niks meer op zeggen ik sluit daarom ook deze discussie. De rest zal je zelf moeten bekijken hoe je het opgelost krijgt. Hier zijn geen Orange medewerkers actief dus die gaan je niet voorzien van een antwoord. Het is een forum van klanten , voor klanten en door klanten. De oplossing ga je zoeken bij de klantendienst en niet hier.  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

waar heeft u dan baat bij u overal me te moeien tuurlijk ben ik niet vriendelijk het zou u eens moeten overkomen

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  het staat mij wel om me er mee te bemoeien omdat je je vraag hier post. Dus het enige wat we doen is antwoord geven. Het staat je niet aan dus vraag ik mij af wat je hier doet om die vraag te stellen. 

Het is mij al vaker overkomen en als ik ergens raad vraag en ze geven mij een antwoord dan heb ik daar vrede mee. Als ik merk dat een forum mij niet kan helpen of als er een advies gegeven wordt dan neem ik dat ten harte. Dan bewandel ik wel een andere weg als ik daar wel een oplossing in kan krijgen. 

Je moet niet uit de hoogte gaan doen dat je de enige bent die dit probleem heeft. Er zijn er meer met hetzelfde probleem en die mensen vragen hier raad en doen er iets mee. Maar voor u is het precies niet goed genoeg wat ik je schrijf. 

Nogmaals, in discussie gaan gaat geen nut hebben dus daarom discussie gesloten hierover. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen