Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-07-20 17h40
Antwoorden: 17 antwoorden
Vorige week bestelde ik een abonnement met smartphone. Ik ben al zo’n 7 jaar klant bij Orange en nog nooit klachten gehad. Tot nu... Mijn nummer wordt behouden maar ik bestelde een smartphone met een nieuw abonnement. Morgen zijn we een week voorbij en heb ik nog steeds geen smartphone gezien en is mijn abonnement nog altijd niet gewijzigd.
Ik heb al meerdere keren de klantendienst gebeld en daar krijg ik telkens hetzelfde te horen, een dossiernummer wordt aangemaakt en we zetten hier spoed achter. Sommigen vinden gewoon mijn order niet maar het geld voor die smartphone is wel vorige week al van mijn rekening gegaan!
op social media krijg ik nergens antwoord, en ik ben het grondig beu! Nog meer mensen die hun bestelling niet ontvangen?
ga u ergens ander moeien ik wil een oplossing en geen mooipraatjes
@Anonymous je bent niet bepaald vriendelijk moet ik zeggen, maar ik zal er niks meer op zeggen ik sluit daarom ook deze discussie. De rest zal je zelf moeten bekijken hoe je het opgelost krijgt. Hier zijn geen Orange medewerkers actief dus die gaan je niet voorzien van een antwoord. Het is een forum van klanten , voor klanten en door klanten. De oplossing ga je zoeken bij de klantendienst en niet hier.
waar heeft u dan baat bij u overal me te moeien tuurlijk ben ik niet vriendelijk het zou u eens moeten overkomen
@Anonymous het staat mij wel om me er mee te bemoeien omdat je je vraag hier post. Dus het enige wat we doen is antwoord geven. Het staat je niet aan dus vraag ik mij af wat je hier doet om die vraag te stellen.
Het is mij al vaker overkomen en als ik ergens raad vraag en ze geven mij een antwoord dan heb ik daar vrede mee. Als ik merk dat een forum mij niet kan helpen of als er een advies gegeven wordt dan neem ik dat ten harte. Dan bewandel ik wel een andere weg als ik daar wel een oplossing in kan krijgen.
Je moet niet uit de hoogte gaan doen dat je de enige bent die dit probleem heeft. Er zijn er meer met hetzelfde probleem en die mensen vragen hier raad en doen er iets mee. Maar voor u is het precies niet goed genoeg wat ik je schrijf.
Nogmaals, in discussie gaan gaat geen nut hebben dus daarom discussie gesloten hierover.