Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-07-20 17h40
Antwoorden: 17 antwoorden
Vorige week bestelde ik een abonnement met smartphone. Ik ben al zo’n 7 jaar klant bij Orange en nog nooit klachten gehad. Tot nu... Mijn nummer wordt behouden maar ik bestelde een smartphone met een nieuw abonnement. Morgen zijn we een week voorbij en heb ik nog steeds geen smartphone gezien en is mijn abonnement nog altijd niet gewijzigd.
Ik heb al meerdere keren de klantendienst gebeld en daar krijg ik telkens hetzelfde te horen, een dossiernummer wordt aangemaakt en we zetten hier spoed achter. Sommigen vinden gewoon mijn order niet maar het geld voor die smartphone is wel vorige week al van mijn rekening gegaan!
op social media krijg ik nergens antwoord, en ik ben het grondig beu! Nog meer mensen die hun bestelling niet ontvangen?
@Bubble4 er zijn inderdaad meerdere mensen waar hun bestelling vertraagd is. Je hebt al goed gehandeld door een dossiernummer te maken en op social media zullen ze wel antwoorden maar dat duurt iets langer door drukte. Heb gewoon geduld want er zijn nog bestellingen genoeg om deze af te handelen maar je gsm wordt echt wel geleverd.
Ik hoop het echt, want mijn eigen smartphone is stuk... en in mijn mailtje stond levering binnen de 48u... ik vind het jammer
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |