annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement voor bewakingscamera

Topic gestart op: 28-07-22 17h14

Antwoorden: 17 antwoorden

Kristieng
Gewaardeerd verkenner

Abonnement voor bewakingscamera

OPGELOST

Weet iemand of je voor de bewakingscamera een abonnement nodig hebt of niet?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Kristieng 

Gaat het om die camera ? Waarom maak je dat dan niet direct duidelijk in je eerste post die je maakt ? Nu heeft @Proximulantis je blijkbaar wat geholpen dus dat zet ons ook op een ander spoor. 

Het geen voor die camera kun je cloud opnames doen maar dat is betalend. Ook heb je de mogelijkheid om er een SD kaart in te steken en kan je daar de opnames op bewaren. 

Hier heb een volledige uitleg over de functionaliteiten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
Pletse
Gewaardeerde genezer

Indien je een camerasysteem aankoopt met camera en opnametoestel (toestel met harde schijf) dan heb je, afhankelijk van het merk en model, geen abonnement nodig.

Koop je enkel een camera en wens je ermee op te nemen zonder dat je een fysiek opnametoestel hebt zul je ergens een cloud abonnement moeten nemen want jah, het moet ergens opgenomen kunnen worden hé...

Een camera kan perfect werken zonder abonnement. Hangt natuurlijk van het merk en model af. Sommige goedkopere merken werken met een spotgoedkope camera maar om deze te gebruiken heb je dan een maandelijks abonnement nodig waardoor de boel op den duur toch wel kostelijk wordt ...

Proximulantis
Leidende verkenner

@Kristieng dat hangt van merkt tot merk af. Bij google nest heb je daar inderdaad een abonnement voor nodig.

0 pluimen
Kristieng
Gewaardeerd verkenner

Ja ik heb het over die orange verkoopt die nu in de promo stond 😉

0 pluimen
Proximulantis
Leidende verkenner

Ik denk dat die enkel live beelden geeft en geen optie heeft voor opname.

Via de website vind ik niets terug: https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smart-objects/konyks-slimme-camera-camini-max

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen