annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afspelen plots niet meer mogelijk met de app net over de grens...

Topic gestart op: 20-11-23 17h23

Antwoorden: 9 antwoorden

Dos2023
Gewaardeerd verkenner

Afspelen plots niet meer mogelijk met de app net over de grens...

OPGELOST

En dat terwijl het de laatste 3 jaar geen probleem gaf. Internet en gsm opnieuw opgestart maar dat hielp niet. Iemand die weet wat de reden zou kunnen zijn?

 

 

Screenshot_20231119-184810611.jpg

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Dos2023 een goedemorgen,

wij hadden dat ook ooit met sommige Belgische zenders als

we met de camper in Nederland waren.

Schakel VPN in dan zien ze niet dat je een Belg bent dan speelt deze wel.

De zenders blokkeren dat zelf ligt niet aan jou instellingen.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Skyrim
Ervaren verkenner

Goedemorgen Josette

Ja, daar dacht ik in eerste instantie ook aan, omdat ik als Nederbelg vanwege copyrights geen Nederlandse afleveringen kan terug kijken in België, maar omdat het bericht op het scherm van Dos duidelijk weergeeft dat alle zenders beschikbaar zijn in de gehele EU, ging ik er van uit dat we dit konden uitsluiten. Indien dit niet het geval is, zou ik het classificeren als een fout in de app omdat deze dan onjuiste informatie weergeeft.

Skyrim
Ervaren verkenner

Goedenavond Dos.

Ervan uitgaande dat u zich nog steeds in de EU bevind, heeft u dit probleem alleen wanneer u:

  1. op WiFi bent aangesloten?
  2. via het GSM netwerk probeert af te spelen?
  3. in beide gevallen?

Indien nummer 2 van toepassing is, dient u indien u gebruik maakt van 2 verschillende simkaarten de Orange simkaart voor datagebruik in te stellen.

Hopelijk helpt u dit een beetje op weg 🙂

Dos2023
Gewaardeerd verkenner

Beste Skyrim, ik heb sowieso één enkele orange simkaart en ik vermoed dat ik niet kan casten via het mobiel net vermits de tv op het wifi netwerk zit. Werd dan ook niet gedetecteerd via het mobiel net. Ik meen dat het probleem zich voordeed in beide gevallen (wifi/mobiel) vermits ik wifi op een zeker moment ook heb gedeactiveerd maar toch nog de foutmelding kreeg.

Skyrim
Ervaren verkenner

Vriendelijk dank voor de update 🙂

Dan is het enige wat ik mij nog kan bedenken:

  1. Kijken of er een update voor de app beschikbaar is in de playstore waarbij deze fout misschien verholpen is.
  2. Het verwijderen van de cache in de app settings.

Mocht dit ook niet helpen dan kan ik u slechts adviseren om dit te rapporteren als een mogelijke fout/bug in de app.

Dos2023
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de tips. Ik kan maar enige progressie melden vanaf volgende week maandag vermits ik nu opnieuw op Belgisch grondgebied zit en niet niet langer in Zeeuws-Vlaanderen.

Leden met de meeste pluimen