annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Als je al een jaar een abo hebt

Topic gestart op: 31-10-19 10h23

Antwoorden: 11 antwoorden

Leentje1973
Veteraan verkenner

Als je al een jaar een abo hebt

Als je al een jaar een abo hebt (Koala), kan je dan nog steeds een gsm kopen bij Orange aan een voordeligere prijs? Ik bedoel geldt dit ook voor reeds bestaane abonnementen? 

(ik mag het hopen toch)

groetjes

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Leentje1973 

Als je goed kijkt zie je dat er twee versies van niet alleen Koala maar ook de andere "dieren" abonnementen bestaan: namelijk het gewone abo en een "smartphone" versie.

Bij de smartphone versie, het woord zegt het zelf, zit een extra bijdrage om een smartphone te financieren. Zulk een abonnement heb je dus enkel wanneer je een smartphone in promo samen met een abonnement aanschaft. Dan moet je 24 maanden lang dat smartphone abonnement behouden op straffe van het resterend bedrag in één keer te moeten betalen.

Bij Koala bvb is de gewone versie € 20 en de Smartphone versie € 35 per maand. Er zit dus een maandelijkse extra bijdrage voor uw nieuwe smartphone in van € 15. Dat vermenigvuldigd met 24 geeft een bedrag van € 360 dat je bij uw initiële aankoopsom moet bijtellen om te weten wat uw nieuwe smartphone u echt gekost heeft.

Voor de eerlijkheid moet ik er ook bij vermelden dat de smartphone versies wel meer data inhouden dan hun gewone tegenhangers. Voor Koala bvb is dat 4 GB voor de gewone versie en 5 GB per maand voor de smartphone versie.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Leentje1973 

Ik was het bijna vergeten: wanneer je zo een smartphone abo hebt en de verplichte 24 maanden zijn voorbij, vergeet dan niet om terug over te schakelen naar een gewoon abo. Anders blijf je die extra € 15 (in geval van Koala, bij andere abo's kan het bedrag groter of kleiner zijn) ook nog steeds betalen terwijl het niet meer hoeft.

Het staat in kleine letterjes in het contract dat je dat zelf in het oog moet houden. Het gebeurt niet automatisch en je wordt ook niet verwittigd.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen