annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Android , Auto switch sim voor data/telefonie volgens schedule.

Topic gestart op: 04-02-20 10h45

Antwoorden: 3 antwoorden

XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

Android , Auto switch sim voor data/telefonie volgens schedule.

Hallo allen,

Ik heb momenteel een samsung galaxy S9+ duo-sim met android pie (9).

Bestaat er een app die op basis van tijd/datum de mobiele gegevens/bellen functie op de andere simkaart kan activeren.

Ik kan namelijk in het actie-menu kiezen via welke wel deze belt of mobiele data verbruikt, echter wil ik dit automatisch te laten verlopen om privé & werk gescheiden te houden.

Heeft iemand een idee of hier een app voor bestaat of hoe dit in android kan worden ingesteld ?

Alvast bedankt,

XtremeGamer007

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@XtremeGamer_007  dit is het geen wat ik gevonden heb . 

De link zou ik gewoon eens openen en lezen en de app tasker kan je eens googlen. Hopelijk heb je hier iets aan zo niet moeten we eens verder kijken of misschien zijn er andere tribers die wel een gepaste oplossing hebben.

https://tweakers.net/nieuws/132057/google-werkt-aan-implementatie-dualsimfunctie-in-telefoon-app.htm...

app Tasker 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

@patrick2 ,

Bedankt voor het meedenken.

Helaas die dual sim tool lijkt niet meer te bestaan, en heb slechte ervaringen met tasker. 

Alsook zou tasker via een plugin alsnog op de dual sim tool rekenen. dus beide is een dood eind.

Lijkt me vreemd dat niemand hiervoor al iets bedacht heeft, iemand die veel reist of dergelijk zou dit toch handig moeten vinden.

Ik zoek alvast verder.

XtremeGamer007

patrick2
Wijze
Wijze

@XtremeGamer_007  zou verwachten dat zoiets mogelijk moet zijn inderdaad. Maar geven de moed niet op en ik kijk verder met je mee. 

 

Heb eventueel nog dual sim control app gevonden , 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen