Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-06-20 12h05
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo, kwacht al 2 weken op mijn IPhone 7 + abonnement. Tis genoeg geweest. Kan ik mijn bestelling anuleren in een Orange shop?
Hallo,
Houd er ook rekening mee dat u altijd uw herroepingsrecht kunt uitoefenen. U kunt de verkoop binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de smartphone annuleren. De procedure staat op de Orange-site.
@Kim1981 jammer te lezen dat je al zo lang moet wachten. Betreft je vraag en het antwoord : nee. Je kan in een shop die bestelling niet annuleren. Een shop heeft namelijk geen inzage in online bestellingen. Je kan of wel via Messenger sturen of Twitter en je vraag daar stellen en dan zullen ze een dossier opmaken voor je naar de juiste dienst. Als die een goedkeuring hebben gegeven dan zullen ze je terug sturen per bericht of ze bellen. Maar houd er wel rekening mee dat het niet direct in orde gaat zijn aangezien ze het door geven aan de andere juiste diensten die er over beslissen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |