annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Anuleren bestelling

Topic gestart op: 16-06-20 12h05

Antwoorden: 2 antwoorden

Kim1981
Aspirant verkenner

Anuleren bestelling

Hallo, kwacht al 2 weken op mijn IPhone 7 + abonnement. Tis genoeg geweest. Kan ik mijn bestelling anuleren in een Orange shop?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
bulrog
Wijze
Wijze

Hallo,

Houd er ook rekening mee dat u altijd uw herroepingsrecht kunt uitoefenen. U kunt de verkoop binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de smartphone annuleren. De procedure staat op de Orange-site.

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kim1981  jammer te lezen dat je al zo lang moet wachten. Betreft je vraag en het antwoord : nee. Je kan in een shop die bestelling niet annuleren. Een shop heeft namelijk geen inzage in online bestellingen. Je kan of wel via Messenger sturen of Twitter en je vraag daar stellen en dan zullen ze een dossier opmaken voor je naar de juiste dienst. Als die een goedkeuring hebben gegeven dan zullen ze je terug sturen per bericht of ze bellen. Maar houd er wel rekening mee dat het niet direct in orde gaat zijn aangezien ze het door geven aan de andere juiste diensten die er over beslissen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen