Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
l_siau
Gewaardeerd verkenner

Apple Watch Cellular - wanneer?

Apple heeft nu al geruime tijd terug hun Watch series 3 aangekondigd. De gewone versie is reeds beschikbaar, maar wanneer zouden de LTE toestellen op de belgische markt komen? Heb al meermaals gehoord dat dit afhankelijk zou zijn van de Belgische providers. Daar zij hun netwerk moeten open stellen voor de ingebouwde cellular chip? in frankrijk ondersteund Orange dit al lang, maar in belgië nog niks van nieuws...

Alvast bedankt!

Labels (2)
0 pluimen
26 ANTWOORDEN 26
houttbe
Ervaren verkenner

Sorry ik ben het wachten beu. Orange België staat vér achter op de buitenlandse zusters en communiceert niet over de Watch-ondersteuning. Ik heb een Telenet abonnement genomen en dat werkte meteen, zonder enig probleem. Bye Orange.

LOL gij hebt uw esim op u gsm opgegeven voor een esim op uw apple watch. Liever een esim op mijn gsm hoor. En dit heeft telenet niet dus "congratulations you played yourself" 

technof
Aspirant verkenner

Is er al meer nieuws over de ondersteuning?

op de Apple site staat nog steeds alleen Telenet?

0 pluimen
Data_w
Gewaardeerd verkenner

Ik had het overlaatst nog eens met iemand van orange hierover en die liet uitschijnen dat waarschijnlijk 5G nog sneller uitgerold zal worden dan de ondersteuning voor de Apple Watch met LTE.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen