annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Apple Watch Cellular - wanneer?

Topic gestart op: 23-04-18 16h57

Antwoorden: 33 antwoorden

l_siau
Gewaardeerd verkenner

Apple Watch Cellular - wanneer?

Apple heeft nu al geruime tijd terug hun Watch series 3 aangekondigd. De gewone versie is reeds beschikbaar, maar wanneer zouden de LTE toestellen op de belgische markt komen? Heb al meermaals gehoord dat dit afhankelijk zou zijn van de Belgische providers. Daar zij hun netwerk moeten open stellen voor de ingebouwde cellular chip? in frankrijk ondersteund Orange dit al lang, maar in belgië nog niks van nieuws...

Alvast bedankt!

Labels (2)
0 pluimen
33 ANTWOORDEN 33
DM2021
Gewaardeerd verkenner

Seriously Orange - THIS IS NOT GOOD ENOUGH.

LTE Apple Watch NOW !

plaske12
Gewaardeerd verkenner

I think we can all stop waiting now:

Momenteel verstrekken we geen ondersteuning voor de Apple Watch, aangezien dit product een aangepast aanbod vereist . We zullen dan ook via onze gebruikelijke kanalen communiceren wanneer Orange de Apple Watch ondersteunt.

0 pluimen
plaske12
Gewaardeerd verkenner

I have waited so long my Apple Watch SE cellular is now almost in need for an upgrade and it has never had cellular in its life 😄 I decided yesterday that I am going to Telenet this weekend, this is never gonna happen... Don't get me wrong i do not like telenet one bit but at least they follow their word

sad 

 

I suggest we all do

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@plaske12 

Dat zou ik persoonlijk niet doen. Telenet kampt momenteel (en dat reeds sedert vele maanden) met ernstige problemen veroorzaakt door de invoering van een "nieuw" IT systeem dat duidelijk nooit getest is.

Eén van de problemen is dat de aansluiting van nieuwe klanten mank loopt en het zeer lang duurt voor er iets werkt, en dan nog ....

Maar uiteraard staat het iedereen vrij om te doen wat hij graag wil.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


plaske12
Gewaardeerd verkenner

Klopt, Telenet heeft heel veel issues met hun systeem tegenwoordig. Heb daar ooit nog op de interne service desk gewerkt enkele jaren geleden en het verbaasd mij ook niets. Soms verbaasd het mij dat dat bedrijf nog boven water kan blijven ... maar wat je daar zegt van lang duren voor er iets werkt :

 

Bij Orange moeten we nu al van (als ik mij niet vergis) 2020 "nog even geduld hebben" voor er iets werkt wat beloofd werd. Ik gok dat ik geen 3 jaar zal moeten wachten bij Telenet voor mijn aansluiting in orde komt? 

 

Komt ook bij dat mijn werkgever Telenet/Proximus internet @ home tot 65euro terugbetaalt, waardoor een pack met gsm en e-sim op watch (75euro) plots heel aantrekkelijk wordt. Orange staat niet in die lijst dus het is ook om die reden (wat niet voor iedereen van toepassing zal zijn uiteraard) 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen