annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Apple vs android

Topic gestart op: 08-02-21 13h54

Antwoorden: 18 antwoorden

Vanempte
Gewaardeerd verkenner

Apple vs android

Welke verkies jij?

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@Vanempte 

Voor mij persoonlijk Apple. Ik heb in het verleden zowel gsm als tablet op Android gehad en vrij snel merk je dat deze trager en trager begonnen te werken. Android is een besturingssysteem en is natuurlijk ook afhankelijk op welk toestel dit staat.

Bij Apple ondervind in beide voordelen. Kwaliteit van het toestel zelf, als de vlotheid van de software die erop staat. Apple is misschien iets duurder maar ik doe ook langer met mijn gsm. Mensen die ik ken die vroeger een toestel op Android hadden die nu eens voor een iPhone gekozen hebben. Dat ding werkt nog altijd om het zo te zeggen.

Uiteraard is dit steeds persoonlijke keuze en ervaringen.

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Lotus-3C
Veteraan verkenner

Voor mij persoonlijk Apple. Ik heb in het verleden zowel gsm als tablet op Android gehad en vrij snel merk je dat deze trager en trager begonnen te werken. Android is een besturingssysteem en is natuurlijk ook afhankelijk op welk toestel dit staat.

Bij Apple ondervind in beide voordelen. Kwaliteit van het toestel zelf, als de vlotheid van de software die erop staat. Apple is misschien iets duurder maar ik doe ook langer met mijn gsm. Mensen die ik ken die vroeger een toestel op Android hadden die nu eens voor een iPhone gekozen hebben. Dat ding werkt nog altijd om het zo te zeggen.

Uiteraard is dit steeds persoonlijke keuze en ervaringen.

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Tinneke2
Aspirant sjamaan

Beste @Lotus-3C Leuk om te horen heb ook Android tablet kan er niet goed mee werken .als je gewoon bent van Apple denk ik toch dat het moeilijker is om over te schakelen .Heb wel een goede leermeester momenteel .wacht nog af .

En inderdaad is het zoals ik al vernoemde ieder zijn keuze dat kan een ander niet voor jou kiezen .

leuk je te leren kennen hoop je hier nog te horen 

je mag mij ook een pluim geven indien je dat wenst .of als opgelost markeren dank u vriendelijk 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lotus-3C 

Inderdaad, Android wordt met de tijd trager. Maar Apple ook. Ik herinner me zelfs dat Apple ooit een boete gekregen heeft omdat ze moedwillig door middel van updates oudere toestellen vertraagden met de bedoeling dat de klant een nieuwer exemplaar zou kopen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

Beste @Vanempte ,

Ik verkies Apple omdat ik Android niet gewoon ben .Zeer gemakkelijk werkt goed uitstekend .je moet voor jezelf uitmaken wat je het beste past bij jou ,wat je er wil mee doe is van groot belang .Je kan altijd ook eens naar de winkel gaan en kijken wel toestel bij jou past .Hoop hiermee je verder geholpen te hebben .Nog een fijne avond .

graag een pluim of dat ik je heb geholpen met een oplossing .

Leden met de meeste pluimen