Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Vanempte
Gewaardeerd verkenner

Apple vs android

Welke verkies jij?

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Schumi_wk
Veteraan verkenner

Das een no-brainer: Android

Waarom?

Ga dit met een simpel voorbeeld uitleggen. Mensen die een mobieltje hebben die EOL is kunnen via custom roms nog altijd up-to-date blijven met de laatste software/veiligheidspatches.
Je kunt er ook verschillende launchers op zetten of andere aanpassingen aan doen zonder dat je moet rekenen op het moederbedrijf.

Ook prijsgewijs aankoop is zot, wie nu een apple X koopt betaald bij een gekende elektroketen nog altijd een stuk meer dan de laatste nieuwe Xiaomi 10 met 5G.

HayleyGoemaere
Aspirant verkenner

Appel is mooie qua uiterlijk en is vaak voor wat betreft updates van apps, maar omdak ik persoonlijk altijd al Android heb gebruikt is Android handiger voor mij 🙂

Lotus-3C
Ervaren verkenner

@Vanempte 

Voor mij persoonlijk Apple. Ik heb in het verleden zowel gsm als tablet op Android gehad en vrij snel merk je dat deze trager en trager begonnen te werken. Android is een besturingssysteem en is natuurlijk ook afhankelijk op welk toestel dit staat.

Bij Apple ondervind in beide voordelen. Kwaliteit van het toestel zelf, als de vlotheid van de software die erop staat. Apple is misschien iets duurder maar ik doe ook langer met mijn gsm. Mensen die ik ken die vroeger een toestel op Android hadden die nu eens voor een iPhone gekozen hebben. Dat ding werkt nog altijd om het zo te zeggen.

Uiteraard is dit steeds persoonlijke keuze en ervaringen.

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Lotus-3C
Ervaren verkenner

Voor mij persoonlijk Apple. Ik heb in het verleden zowel gsm als tablet op Android gehad en vrij snel merk je dat deze trager en trager begonnen te werken. Android is een besturingssysteem en is natuurlijk ook afhankelijk op welk toestel dit staat.

Bij Apple ondervind in beide voordelen. Kwaliteit van het toestel zelf, als de vlotheid van de software die erop staat. Apple is misschien iets duurder maar ik doe ook langer met mijn gsm. Mensen die ik ken die vroeger een toestel op Android hadden die nu eens voor een iPhone gekozen hebben. Dat ding werkt nog altijd om het zo te zeggen.

Uiteraard is dit steeds persoonlijke keuze en ervaringen.

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Beste @Lotus-3C Leuk om te horen heb ook Android tablet kan er niet goed mee werken .als je gewoon bent van Apple denk ik toch dat het moeilijker is om over te schakelen .Heb wel een goede leermeester momenteel .wacht nog af .

En inderdaad is het zoals ik al vernoemde ieder zijn keuze dat kan een ander niet voor jou kiezen .

leuk je te leren kennen hoop je hier nog te horen 

je mag mij ook een pluim geven indien je dat wenst .of als opgelost markeren dank u vriendelijk 

Leden met de meeste pluimen