annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Batterijduur Smart Watch 4

Topic gestart op: 18-08-23 16h28

Antwoorden: 5 antwoorden

OzkanG66
Rekruut scout

Batterijduur Smart Watch 4

Dag mensen

Heel leuk toestel/horloge, heel handig en veel opties. Oogt mooi rond de arm.

Echter heb ik wat issue's of ondervind ik issues met de batterijduur.

Ik vind deze aan de lage kant terwijl ik hem constant op spaarstand heb gaat hij niet eens een volledige dag mee... Is het de bedoeling eveneens dat we deze echt elke dag moeten opladen?

 

Wat zijn jullie bevindingen?

Labels (3)
5 ANTWOORDEN 5
Helen1
Ervaren genezer

@OzkanG66 

Ik zou de apps die je niet gebruikt, inactief zetten, zo bespaar je MASSA'S energie en bij het slapen mss de fb, en andere actieve apps sluiten. Want zonder dat je het weet blijven ze actief dag en nacht. 

Hopelijk kan dit wat helpen?

 

Mvg

0 pluimen
Marcuswelby1964
Ervaren verkenner

Een veelvoorkomend probleem bij de Samsung Smartwatch,de batterij zou normaal 40 uren moeten meegaan met normaal gebruik,wat je kunt doen is via de verkoper de smartwatch naar Samsung te sturen maar die doen dan een Software Update of vervangen de Battery !

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@OzkanG66 

Je zegt dat je die in slaapstand hebt staan maar wat doe je er voor de rest mee ? Want een smartwatch kan je veel gebruiken op een dag. je kan er oproepen mee ontvangen en sms en whatsapp als die dit ondersteund. Als je gaat wandelen loopt je workout bij Samsung dus dan is ook al activiteit waar je batterij voor nodig hebt. Al met al ook al heb je die in slaap stand werken doet die toch en ja dat neemt batterij weg.

Ik heb een Samsung watch 5 en kan je zeggen ik heb alle functies aan staan en geen slaap stand en kom er een week mee toe. Met mijn Apple watch misschien twee dagen maar dan moet al niet te veel doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Case321
Veteraan verkenner

Ik 4 dagen continu dragen met mijn Apple Watch Ultra met alle toeters en bellen aan.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen