Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-05-25 17h29
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Mijn zus en ik delen een account, ik ben degene die alle betalingen doet maar mijn zus heeft haar nummer als beheerder instaan. Kunnen wij dit zelf ergens wijzigen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @Sil457 ,
Wat wil je juist bereiken? Dat jij alle gegevens ziet van alle gebruikers in het pakket via de My Orange app of de online klantenzone? Dan bel je naar de klantendienst en vraag je om jouw telefoonnummer als "factuurbeheerder" in te stellen.
Wil je dat de factuur op jouw naam komt te staan ipv je zus haar naam, dan doe je wat @Gregory heeft vermeld.
Hey @Sil457 ,
Wat wil je juist bereiken? Dat jij alle gegevens ziet van alle gebruikers in het pakket via de My Orange app of de online klantenzone? Dan bel je naar de klantendienst en vraag je om jouw telefoonnummer als "factuurbeheerder" in te stellen.
Wil je dat de factuur op jouw naam komt te staan ipv je zus haar naam, dan doe je wat @Gregory heeft vermeld.
Het is inderdaad zodat ik alle gegevens kan zien. Dan neem ik contact op met Orange!
dankjewel!
Indien de facturen op naam van je zus staan, samen naar een shop gaan of dit formulier invullen
Deze die de facturen ontvangt is de beheerder voor zover ik weet
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |