annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beheerder wijzigen

Topic gestart op: 03-05-25 17h29

Antwoorden: 3 antwoorden

Sil457
Aspirant verkenner

Beheerder wijzigen

OPGELOST

Hallo,

Mijn zus en ik delen een account, ik ben degene die alle betalingen doet maar mijn zus heeft haar nummer als beheerder instaan. Kunnen wij dit zelf ergens wijzigen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Ervaren genezer

Hey @Sil457 ,

Wat wil je juist bereiken? Dat jij alle gegevens ziet van alle gebruikers in het pakket via de My Orange app of de online klantenzone? Dan bel je naar de klantendienst en vraag je om jouw telefoonnummer als "factuurbeheerder" in te stellen.

Wil je dat de factuur op jouw naam komt te staan ipv je zus haar naam, dan doe je wat @Gregory  heeft vermeld.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Pletse
Ervaren genezer

Hey @Sil457 ,

Wat wil je juist bereiken? Dat jij alle gegevens ziet van alle gebruikers in het pakket via de My Orange app of de online klantenzone? Dan bel je naar de klantendienst en vraag je om jouw telefoonnummer als "factuurbeheerder" in te stellen.

Wil je dat de factuur op jouw naam komt te staan ipv je zus haar naam, dan doe je wat @Gregory  heeft vermeld.

0 pluimen
Sil457
Aspirant verkenner

Het is inderdaad zodat ik alle gegevens kan zien. Dan neem ik contact op met Orange!

dankjewel!

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Indien de facturen op naam van je zus staan, samen naar een shop gaan of dit formulier invullen 

Deze die de facturen ontvangt is de beheerder voor zover ik weet

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen