annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen en sms'en in het buitenland

Topic gestart op: 22-11-21 17h21

Antwoorden: 19 antwoorden

Angèl
Gewaardeerd verkenner

Bellen en sms'en in het buitenland

Hallo! Ik bevind me in Duitsland, en kan geen smsjes sturen of ontvangen, noch telefoontjes plegen of ontvangen. Naast de icoontjes rechtsboven op mijn scherm waar de batterij en internet-ontvangst staan, staat sinds ik in Duitsland ben ook een icoontje "R" in een cirkeltje. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? (Het ligt allicht aan een of andere instelling op mijn Xiaomi, maar ik heb die zelf nog niet teruggevonden.)

Alvast dank! 

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Angèl 

Om nog eens op die foutcode terug te komen: neem eens contact op met Orange via chat. Dit is vrij nieuw en nog onbekend.

Sedert kort heeft de klantendienst een chat functie. Je kan die mensen dus via chat bereiken tussen 08.00 Hr en 21.40 Hr, en dat alle dagen, dus inclusief de zondag.

Hoe geraak je daar? Volg deze link. Dan rechts onderaan op het blauwe babbelicoon klikken.

Wellicht is uw roaming OK maar is er een probleem met uw sim of uw abonnement.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Angèl
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801Je gaat lachen (ik ben alvast groen aan het lachen) maar als ik jouw link volg, zie ik rechts onderaan knoppen naar Facebook, Twitter e.d., en als laatste een tekstballon, waar ik op klik en vervolgens gewoon weer op de startpagina van Tribe. (Zowel op m'n laptop, als op m'n gsm.) Ik heb blijkbaar dus géén manier om de klantendienst te bereiken?? Ik ben enkel zondag terug in België en erna opnieuw enkele dagen in Duitsland en heb telefonie en sms écht nodig, en ben momenteel de wanhoop een beetje nabij.. 😕

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Angèl 

Ik ben zelf nog eens gaan en je hebt gelijk, die blauwe ballon is verdwenen ...

Blijkbaar is de chatfunctie (hopelijk tijdelijk) weer verdwenen ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Angèl 

Ik veronderstel dat je dit al eens hebt gedaan:

m115g-1.JPG

Indien niet, zeker eens doen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Angèl
Gewaardeerd verkenner

Roaming instelling heb ik inderdaad al geprobeerd.. Ik check de chat eens! Super bedankt voor je hulp alleszins!!

Leden met de meeste pluimen