Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-03-21 22h45
Antwoorden: 3 antwoorden
Op mijn S21 Ultra werkt het "bellen via Wi-Fi" niet meer.
Mijn toestel heeft een reset gehad nu naar fabrieksinstellingen om zeker te zijn dat het niet aan het toestel lag. Dat is dus niet het geval.
Nu de functie "Bellen via Wi-Fi" gaat aan op mijn toestel maar de oproepen(inkomende en uitgaande) worden niet opgenomen onder de bellen via wifi functie.
De laatste keer dat het heeft gewerkt was op 16 maart 2021. Dit is op elk wifi netwerk een probleem.
Vanuit Samsung kreeg ik de melding dat de IPSec verzoeken niet reageren op mijn telefoon.
Echter heb ik de Orange helpdesk meermaals gebeld en zij zien het probleem niet. Heeft er iemand hier ook problemen mee gehad? Zie foto
Het klopt wanneer je vliegtuigmodus inschakelt dat Wifi automatisch mee zal uitgeschakeld worden. Maar je kan Wifi gewoon weer apart inschakelen terwijl Vliegtuigmodus ook nog ingeschakeld is. Althans dit is toch zo op mijn Galaxy S9.
Probeer het eens en laat hier iets weten of het werkt. 🙂
Ik ben hier al meermaals tegen gekomen dat voWifi enkel zal geactiveerd worden wanneer het bereik echt minimalistisch is. Bij mijn Galaxy S9 schakelt die vrij snel over naar voWifi, maar de nieuwere Samsung toestellen hebben daar blijkbaar wat meer problemen mee.
Als test al eens geprobeerd om Vliegtuigmodus + Wifi in te schakelen? Daarna eens proberen iemand op te bellen, zou normaal over Wifi moeten gaan.
Als dat niet werkt best de klantendienst van Orange via Messenger contacteren.
Op mijn Samsung Galaxy S21 Ultra heb ik dit nu op Vliegtuigmodus gezet maar dan schakelt hij de WiFi uit maar het Bellen via WiFi blijft aanstaan. Zo kan er geen oproep gemaakt worden want dan vraagt hij "Mag Vliegtuigmodus ingeschakeld worden?".
Het modem netwerk hier is Proximus, met de nieuwste Proximus modem versie b-box V3 +
Ik heb net gebeld naar Proximus en daar zeggen zij dat standaard alles aanstaat. Een reset is gegeven aan de modem maar nog werkt het "Bellen via Wi-Fi" niet.
Naar Orange heb ik vanmorgen ook gebeld, en zij kunnen niets doen denken ze want ik zit hier op een Proximus Wi-Fi netwerk
Hieronder de huidige Software-Update, de meest recente: