annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling GSM

Topic gestart op: 09-12-20 16h07

Antwoorden: 6 antwoorden

Igor-2000
Aspirant verkenner

Bestelling GSM

Ik heb op 2 november een toestel (iPhone 11) aangekocht op de website van Orange, hierbij werd het volledige bedrag onmiddellijk van mijn bankrekening gehaald voor een bedrag van €489,95. Daarna heb ik onmiddellijk een orderbevestigingsmail ontvangen van Orange met hierin dat het toestel binnen de 24 uur zou geleverd worden aan huis. Tot op vandaag (9 december 2020) is dit nog steeds niet het geval.

Ik heb reeds 15-20 keer gebeld naar hun klantendienst, ben twee keer naar de fysieke winkel geweest (waar ze me telkens vertelden dat ze niks konden doen omdat de fysieke winkel niks te maken heeft met het online gebeuren.). Daar vertelden ze me wel dat het pakje al van 4 november bij Bpost zou zijn. Dit is niet het geval, want daarna belde ik terug naar de klantendienst van Orange en zeiden ze dat het toestel in behandeling was. Bij de talloze telefoontjes met de klantendienst werd me telkens een ander verhaal verteld. Ik kreeg bij de telefoontjes wel telkens het dossiernummer die ik bij de hand had (dossiernummer Orange: 51526617). Één verhaal is dat hun achterliggende dienst mij met ‘hoogste urgentie’ ging contacteren binnen de 48 uur (die 48 uren zijn ondertussen al 216 uren) met uitsluitsel over een terugstorting en annulering van de bestelling. Het laatste contact die ik met hun had was op 18 november, waar de tele-operator me vertelde dat haar ‘teamleider’ mij ging contacteren binnen de 48 uur om de bestelling te annuleren. Ondertussen is dit al 3 weken geleden. 

Dit is een schande! Ondertussen heb ik contact opgenomen met Test-Aankoop om mijn geld terug te eisen en hierbij negeren ze de mails de werden verstuurd door hen naar Orange!

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Dat kan zeker zijn dat er nog zijn die al heel lang aan het wachten zijn. Zou toch niet mogen hé. Ik zit zelf in de logistiek en stuur goederen over heel de wereld. In de EU komt het meestal de dag erna bij de klant aan. 

Waar ik wel moeite mee heb, is dat Orange zegt dat ze je terug contacteren en dan het niet doen... Dat is niet oké. En dat lees je wel heel veel hier. Zelf heb ik nog niet echt een slechte ervaring gehad. De goede ervaringen met de klantendienst hoor je hier natuurlijk niet. Het is een beetje dubbel.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ik werk ook in de logistiek dus ik weet hoe het gaat 🙂 

Nee het zou niet mogen en waar ik over spreek is over andere providers want bij andere diensten zoals Bol of iets in die aard is het morgen daar , tenzij er geen stock is. 

Betreft de klantendienst ik heb er nu een dossier lopen wegen een technisch probleem in de klantenzone. En het probleem is niet opgelost en er zit toch een kleine frustratie aan moet ik zeggen. Ik ben wel netjes gebeld maar kon niet aannemen en dus heb ik terug gebeld. Maar na een half uur wachten met muziek en ze nemen niet aan ...... heb ik het opgegeven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen