annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling Iphone 13 pro max

Topic gestart op: 19-02-22 03h36

Antwoorden: 6 antwoorden

Burcnx
Gewaardeerd verkenner

Bestelling Iphone 13 pro max

Hey dag mensen op 18/01 had ik een bestelling bij orange winkel geplaatst namelijk een Iphone 13 pro max 128 GB Gold. En het is al 1 maand voorbij en niemand heeft mij tot nu toe gebeld via orange om te zeggen dat het geleverd is in de winkel. Ja, ik begrijp dat het lang duurt voor dat het geleverd is, maar met vergelijk van September is heel wat beter en komen sommige iphones was sneller dan de andere. Mijn vraag is  geeft er iemand tot nu toe in de winkel hetzelfde iphone besteld, en hoeveel dagen na werd het geleverd?

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@Burcnx goedenavond.

Heeft een van onderstaande antwoorden je geholpen?

Zo ja, dan mag de deze als oplossing aanvinken, dank je. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Burcnx 

@Josette heeft gelijk he heb je daar toen ook op geantwoord maar je hebt er nooit op gereageerd. Een nieuw topic is dus gewoon nergens voor nodig want je kan perfect reageren op je bestaande bericht. Heb je al contact gehad met de klantendienst via Messenger ? 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Burcnx
Gewaardeerd verkenner

Goedemorgen, oei mijn excuses ik zie het nu pas, maar daar wou ik het weten over online bestelling.

Ja, ik had hun een mail gestuurd, maar niemand geeft mij iets terug laten weten.

patrick2
Wijze
Wijze

@Burcnx 

Een email gaat niet werken want Orange heeft geen email adres en behandeld geen emails. Beste is eens om via Messenger contact op te nemen maar je dient er wel Facebook voor te hebben. Heb net eens gezien op de support pagina daar stond ook eerst een chat ballon maar die is al weg heb ik gezien dus via die weg zal niet meer gaan. 

Als je nu volgende keer nog eens een extra vraag hebt of iets wat eigenlijk over hetzelfde gaat reageer dan gewoon onder je gemaakte topic. Het is niet erg als je een vraag stelt in je eerder gestelde topic. Op die manier blijft het overzichtelijk voor iedereen en houd je ook je eigen topics te samen. Dus die excuus is niet nodig maar is gewoon als tip bedoeld. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen