Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-11-22 10h59
Antwoorden: 1 antwoord
Ik heb 27 oktober een samsung s22 ultra besteld via de webshop en meteen betaald, ik heb de orderbevestiging gekregen maar voor de rest niets.
om 8/11 heb ik naar de klantendienst gebeld en ze zeiden dat ze buiten de orderbevestiging niets konden terugvinden. ze gingen een onderzoek opstarten en binnen 24u iets gingen laten weten.
na 48u teruggebeld en zeiden ze dat ik naar Bpost moest bellen en mijn naam en adress doorgeven om de track en trace te krijgen.
ik bel naar Bpost en ze zeiden dat ze mij niet konden helpen zonder barcode.
Na 2 weken wachten terwijl de levertijd 48u was ben ik het wel beu aan het worden...
Wij, als klanten, kunnen je daarmee niet verder helpen @Jellegoossens
Enige die dat kan is Orange zelf
Good luck