annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling abbo met smartphone

Topic gestart op: 14-04-20 11h56

Antwoorden: 24 antwoorden

gregorygvl
Aspirant verkenner

Bestelling abbo met smartphone

OPGELOST

Beste leden 

Ik heb een tarief wijziging gedaan 

Van koala naar go plus met een smartphone ik heb dit op 9/04/20 uitgevoerd en mijn abbo is actief sins 11/04/20 nu heb ik nog steeds geen mail ontvangen dat men smartphone onderweg is of een track & trace mail, ook niet in spam is dit door de huidige covid-19 situatie of kan er iets zijn misgelopen Mvg Gregory 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@gregorygvl  vermoedelijk heeft het allemaal met de corona crisis te maken. Er worden veel bestellingen online gedaan waardoor er dus veel verwerkt dient te worden en dan moet het nog opgestuurd worden door de post. Je kan altijd eens vragen via het Webcare team ( dat is Messenger of Twitter ) of ze een inzage hebben in je bestelling. Ze zullen niet direct antwoorden omdat ze het gaan bekijken met de juiste dienst maar zodra er info bekend is zullen ze je een antwoord geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 ANTWOORDEN 24
Ludo2
Aspirant verkenner

8 juni smartphone besteld  en 1euro betaald blijkbaar is het moeilijk want op 29 juni geld terug gekregen vele berichten gestuurd en gebeld op 2 juli terug 1 besteld en betaald  en blijkbaar weer moeilijk en heb er al 2 zo gehad maar niets dan problemen hoelang moet ik nog wachten dan want ik word van kastje naar de muur gestuurd mijn geduld geraakt op 

Hopend op een duidelijk antwoord 

Mvg holemans Ludo 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ludo2  door de corona tijden zijn er heel veel bestellingen online gedaan , door dat de shops gesloten waren. Hierdoor is er een achterstand gekomen op de vele bestellingen , daarbij komt ook nog eens de post die door de corona tijden maar op halve kracht werkte. Nu zal Orange er alles aan doen deze achterstand weg te werken en is er ondertussen ook een andere koeriersdienst die nu de pakjes bezorgd. 

Als je nu dus online besteld heb je dus ook nog eens kans dat je achteraan in de rij komt te staan omdat natuurlijk de eerste die besteld hebben geleverd krijgen. Beste wat je had kunnen doen is naar een shop gaan en daar eentje bestellen en direct meenemen ( als er voorraad is ). Voor nu zal je dus moeten wachten op je levering en hoe lang het duurt weten wij ook niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ludo2
Aspirant verkenner

Dat is het probleem niet er is iets anders weet ook niet juist wat  en ik heb geen openstaande rekeningen

Hebben vorige gebeld gingen vrijdag terug bellen wacht al 1week op telefoon 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ludo2  ah het gaat er over dat je geen kan bestellen?

Ben je al langer dan drie maanden klant ? en heb je ook niet een ander toestel op je nummer staan wat je nog hebt ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen