Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-04-20 11h56
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste leden
Ik heb een tarief wijziging gedaan
Van koala naar go plus met een smartphone ik heb dit op 9/04/20 uitgevoerd en mijn abbo is actief sins 11/04/20 nu heb ik nog steeds geen mail ontvangen dat men smartphone onderweg is of een track & trace mail, ook niet in spam is dit door de huidige covid-19 situatie of kan er iets zijn misgelopen Mvg Gregory
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@gregorygvl vermoedelijk heeft het allemaal met de corona crisis te maken. Er worden veel bestellingen online gedaan waardoor er dus veel verwerkt dient te worden en dan moet het nog opgestuurd worden door de post. Je kan altijd eens vragen via het Webcare team ( dat is Messenger of Twitter ) of ze een inzage hebben in je bestelling. Ze zullen niet direct antwoorden omdat ze het gaan bekijken met de juiste dienst maar zodra er info bekend is zullen ze je een antwoord geven.
@Stigkoen ja als je een gsm met abonnement wil moet je eerst drie maanden klant zijn voor je de twee te samen kan nemen. Je kan wel altijd ene los kopen natuurlijk dan heb je geen combinatie dus ook geen voordeel dan moet je nog even wachten.
Ok is jammer dat je eerst zolang klant moet zijn daarvoor
@Stigkoen ja dat zijn bepaalde regels die ze bepalen he daar kunnen we ook niet veel aan doen. Maar je bent toch al een maand klant dus die twee maanden zullen wel rap voorbij zijn.
Zit met hetzelfde probleem!
Beste ik heb op 31 maart 2020 een GSM toestel besteld , telefonisch.
Dan heb ik via email een bevestiging gekregen om te betalen, wat ik óók heb gedaan. De dame zij me dat het ongeveer 5 dagen zou duren voor ik deze zou toegestuurd krijgen.
Nu is mijn toestel nog steeds niet aangekomen!!! Paar uur geleden gebeld naar nr 5000 en hebben TERUG een nieuw contract gestuurd via email met terug een bevestiging voor te betalen!
Nu is het 14 dagen en nog stééds NIETS gehoord! Ook géén e-mail met de eventuele verzending! Hebben het nu daarstraks doorgegeven aan de technische dienst. Nu begrijp ik wel met corona dat het wat langer kan duren, maar ondertussen is de GSM van mijn vrouwtje vandaag gesneuveld!! Dus heb deze dringend nodig!! Kunnen jullie me zo snel mogelijk helpen mits mijn vrouwtje niet zonder telefoon kan!
Mvg Dirk
@Dendj schreef:
Zit met hetzelfde probleem!
Beste ik heb op 31 maart 2020 een GSM toestel besteld , telefonisch.
Dan heb ik via email een bevestiging gekregen om te betalen, wat ik óók heb gedaan. De dame zij me dat het ongeveer 5 dagen zou duren voor ik deze zou toegestuurd krijgen.
Nu is mijn toestel nog steeds niet aangekomen!!! Paar uur geleden gebeld naar nr 5000 en hebben TERUG een nieuw contract gestuurd via email met terug een bevestiging voor te betalen!
Nu is het 14 dagen en nog stééds NIETS gehoord! Ook géén e-mail met de eventuele verzending! Hebben het nu daarstraks doorgegeven aan de technische dienst. Nu begrijp ik wel met corona dat het wat langer kan duren, maar ondertussen is de GSM van mijn vrouwtje vandaag gesneuveld!! Dus heb deze dringend nodig!! Kunnen jullie me zo snel mogelijk helpen mits mijn vrouwtje niet zonder telefoon kan!
Mvg Dirk
@Dendj openbare gegevens als telefoonnummers of dossier nummers of andere vertrouwelijk info NIET op het forum plaatsen. Dit is een openbaar forum en iedereen kan dus je gegevens zien of er iets mee doen. ( Ga er niet van uit van de vertrouwde Tribers hier ,maar het forum is wel openbaar dus ook voor niet Tribers )
Beste is dit bericht te versturen via het Webcare team ( Messenger of Twitter ). Wij zijn hier ook maar gewoon klant en hebben dus ook geen inzage op deze zaken. Dit is geen klantendienst enkel een hulplijn waar wij als klant mee kunnen helpen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |