annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling en levering iphone

Topic gestart op: 09-01-25 12h54

Antwoorden: 3 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Bestelling en levering iphone

Hallo, 

Ik heb op zaterdag 4/01/2025 een iphone besteld en heb enkel een bevestigingsmail ontvangen na de bestelling zelf. Ik heb nog geen factuur ontvangen en ook nog geen mail gekregen dat hij verzonden is. Er stond op de website dat het binnen de twee werkdagen geleverd wordt. Ik heb al contact proberen opnemen via facebook maar heb nog geen reactie gekregen. Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met een bestelling via orange. 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb hier al vaker zulke wedervaren gelezen, @Anonymous , en daarom zou ik iedereen die een waardevol toestel (maakt niet uit wat het juist is) wil aankopen bij Orange om dat persoonlijk en in levenden lijve te doen in een shop. En dus niet online.

Ik persoonlijk heb in de loop der jaren reeds verschillende toestellen (voor mij en mijn madam) bij Orange gekocht, steeds persoonlijk in de shop. Nog nooit problemen gehad daarmee ....

Je moet er natuurlijk de deur voor uit ipv vanuit uw luie zetel op de toetsen te tokkelen ... Maar voor mij is die "inspanning" de moeite waard om in ruil de nodige zekerheid en de onmiddellijke levering te bekomen.

Ieder moet dat natuurlijk voor zichzelf uitmaken. Ik kan de tip maar meegeven ...

Ieder doet wat hij wil, maar dit is mijn advies ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous goedemiddag.

Dan zal je even geduld moeten hebben.

Je kan naar nr 5000 telefoneren.

Maar je besteld in het weekend dus moet je die 2 dagen niet serieus nemen. 

Succes.

Josette_0-1736432749871.jpeg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

Dat weet ik, daarom schreef ik werkdagen, we zijn ondertussen ook al donderdag (de vierde werkdag). Het is ook vervelend omdat je nergens de status van je bestelling kan terugvinden. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen