annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling online - niet geleverd in 48u

Topic gestart op: 16-11-23 11h45

Antwoorden: 11 antwoorden

kvc
Gewaardeerd verkenner

Bestelling online - niet geleverd in 48u

OPGELOST

Hoi

We hebben maandagmiddag een toestel besteld online en gekoppeld aan ons bestaand abonnement.

We zijn vandaag ondertussen al 72u later, maar nog steeds geen nieuws over gekregen. (Enkel Maandag de bevestiging gekregen van bestelling)

Ik nam contact op met de klantendienst via messenger en daar wisten ze met te zeggen "in principe is dat 48u, maar dit kan wel eens uitlopen tot 10 dagen" 

Dacht onmiddellijk, dit staan niet op jullie website en dus ook foute info die op de website staat.

Ik lees hier op het forum gelijkaardige verhalen... waarom wordt dit probleem niet opgelost?

We zijn enkele maanden geleden overgestapt naar orange omdat we een gunstiger tarief hadden dan bij een ander operator. Maar de service is ook niet niet dat!

Groeten K

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
kvc
Gewaardeerd verkenner

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Ann4
Aspirant verkenner

Hier hetzelfde bericht gestuurd via Messenger wordt zelfs niet gelezen 

denk dat we nog beetje geduld gaan moeten hebben 

0 pluimen
Meghann
Gewaardeerd verkenner

Ja inderdaad maar je kan zo maanden geduld hebben vind dan niet dat ze dit mogen vermelden.. sommige wachten al 6 weken op hun bestelling 😕

0 pluimen
Meghann
Gewaardeerd verkenner

Ik heb net hetzelfde, wegens bevalling kan ik niet naar de shop gaan waardoor ik deze online bestelde met behoud van mijn abonnement. Maar het werd ook nog niet geleverd, ook kreeg ik geen enkele mail.. als je belt weten ze van niets en moet je maar afwachten en kunnen ze de bestelling niet annuleren.. 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@kvc een goedemiddag,

je zal dan toch nog even geduld moeten hebben.

Vergeten dat er een vrije dag deze week was op 11 november?

Succes met je nieuwe toestel.

Josette_0-1698782082222.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
kvc
Gewaardeerd verkenner

Josette

Feestdag 11 november was zaterdag, ik heb besteld maandag 13 november. Dus na een feestdag…

dan moet het gewoon vermelding op hun website aangepast worden en moeten ze geen loze beloftes maken.

Mvg

Leden met de meeste pluimen