Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-23 11h45
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi
We hebben maandagmiddag een toestel besteld online en gekoppeld aan ons bestaand abonnement.
We zijn vandaag ondertussen al 72u later, maar nog steeds geen nieuws over gekregen. (Enkel Maandag de bevestiging gekregen van bestelling)
Ik nam contact op met de klantendienst via messenger en daar wisten ze met te zeggen "in principe is dat 48u, maar dit kan wel eens uitlopen tot 10 dagen"
Dacht onmiddellijk, dit staan niet op jullie website en dus ook foute info die op de website staat.
Ik lees hier op het forum gelijkaardige verhalen... waarom wordt dit probleem niet opgelost?
We zijn enkele maanden geleden overgestapt naar orange omdat we een gunstiger tarief hadden dan bij een ander operator. Maar de service is ook niet niet dat!
Groeten K
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het toestel is na 9 dagen aangekomen
Hier hetzelfde bericht gestuurd via Messenger wordt zelfs niet gelezen
denk dat we nog beetje geduld gaan moeten hebben
Ja inderdaad maar je kan zo maanden geduld hebben vind dan niet dat ze dit mogen vermelden.. sommige wachten al 6 weken op hun bestelling 😕
Ik heb net hetzelfde, wegens bevalling kan ik niet naar de shop gaan waardoor ik deze online bestelde met behoud van mijn abonnement. Maar het werd ook nog niet geleverd, ook kreeg ik geen enkele mail.. als je belt weten ze van niets en moet je maar afwachten en kunnen ze de bestelling niet annuleren..
Josette
Feestdag 11 november was zaterdag, ik heb besteld maandag 13 november. Dus na een feestdag…
dan moet het gewoon vermelding op hun website aangepast worden en moeten ze geen loze beloftes maken.
Mvg
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |