annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling online - niet geleverd in 48u

Topic gestart op: 16-11-23 11h45

Antwoorden: 11 antwoorden

kvc
Gewaardeerd verkenner

Bestelling online - niet geleverd in 48u

OPGELOST

Hoi

We hebben maandagmiddag een toestel besteld online en gekoppeld aan ons bestaand abonnement.

We zijn vandaag ondertussen al 72u later, maar nog steeds geen nieuws over gekregen. (Enkel Maandag de bevestiging gekregen van bestelling)

Ik nam contact op met de klantendienst via messenger en daar wisten ze met te zeggen "in principe is dat 48u, maar dit kan wel eens uitlopen tot 10 dagen" 

Dacht onmiddellijk, dit staan niet op jullie website en dus ook foute info die op de website staat.

Ik lees hier op het forum gelijkaardige verhalen... waarom wordt dit probleem niet opgelost?

We zijn enkele maanden geleden overgestapt naar orange omdat we een gunstiger tarief hadden dan bij een ander operator. Maar de service is ook niet niet dat!

Groeten K

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
kvc
Gewaardeerd verkenner

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
kvc
Gewaardeerd verkenner

Het toestel is na 9 dagen aangekomen

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@kvc  een goedemorgen,

is je toestel intussen aangekomen?

Zo ja mag je dat antwoord als opgelost aanvinken, dank je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
kvc
Gewaardeerd verkenner

Goedemorgen,

Helaas nog geen toestel.

gisteren kregen we wel mail dat bestelling geregistreerd is en wordt klaargemaakt voor verzending…

0 pluimen
Meghann
Gewaardeerd verkenner

Kreeg jij ondertussen je toestel ? Ik nog steeds niet zelfs geen verzendbevestiging.. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen