annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling online - niet geleverd in 48u

Topic gestart op: 16-11-23 11h45

Antwoorden: 11 antwoorden

kvc
Gewaardeerd verkenner

Bestelling online - niet geleverd in 48u

OPGELOST

Hoi

We hebben maandagmiddag een toestel besteld online en gekoppeld aan ons bestaand abonnement.

We zijn vandaag ondertussen al 72u later, maar nog steeds geen nieuws over gekregen. (Enkel Maandag de bevestiging gekregen van bestelling)

Ik nam contact op met de klantendienst via messenger en daar wisten ze met te zeggen "in principe is dat 48u, maar dit kan wel eens uitlopen tot 10 dagen" 

Dacht onmiddellijk, dit staan niet op jullie website en dus ook foute info die op de website staat.

Ik lees hier op het forum gelijkaardige verhalen... waarom wordt dit probleem niet opgelost?

We zijn enkele maanden geleden overgestapt naar orange omdat we een gunstiger tarief hadden dan bij een ander operator. Maar de service is ook niet niet dat!

Groeten K

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
kvc
Gewaardeerd verkenner

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Gregory
Wijze
Wijze

Die 48 uur of twee dagen doen ze overal.  Als Orange 5 dagen zegt en een ander 2, dan gaat de bestelling naar een ander.

Leveringen per post zijn altijd best effort.  Als je een gsm direct wil, ga dan naar een winkel waar je hem kunt meedoen

Je kunt nog altijd naar een winkel gaan en er daar 1 kopen, als het zo dringend is.

Na de levering van de bestelling via de website, kun  je van de verkoop afzien en je geld terug krijgen

kvc
Gewaardeerd verkenner

Gregory

Dus misleidende info die ze geven. 
Het is altijd beter een klant onmiddellijk tevreden te stellen dan hem achteraf ontevreden te stellen.

en inderdaad, je kan naar de shop gaan. Maar dan moet die daar ook op voorraad zijn en als ze dan zeggen, het duurt enkele dagen voor die er zal zijn… kan ik het dan evengoed online bestellen en 48u wachten.

en pakje versturen duurt geen 3 dagen in deze tijden

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen