Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-23 11h45
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi
We hebben maandagmiddag een toestel besteld online en gekoppeld aan ons bestaand abonnement.
We zijn vandaag ondertussen al 72u later, maar nog steeds geen nieuws over gekregen. (Enkel Maandag de bevestiging gekregen van bestelling)
Ik nam contact op met de klantendienst via messenger en daar wisten ze met te zeggen "in principe is dat 48u, maar dit kan wel eens uitlopen tot 10 dagen"
Dacht onmiddellijk, dit staan niet op jullie website en dus ook foute info die op de website staat.
Ik lees hier op het forum gelijkaardige verhalen... waarom wordt dit probleem niet opgelost?
We zijn enkele maanden geleden overgestapt naar orange omdat we een gunstiger tarief hadden dan bij een ander operator. Maar de service is ook niet niet dat!
Groeten K
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het toestel is na 9 dagen aangekomen
Die 48 uur of twee dagen doen ze overal. Als Orange 5 dagen zegt en een ander 2, dan gaat de bestelling naar een ander.
Leveringen per post zijn altijd best effort. Als je een gsm direct wil, ga dan naar een winkel waar je hem kunt meedoen
Je kunt nog altijd naar een winkel gaan en er daar 1 kopen, als het zo dringend is.
Na de levering van de bestelling via de website, kun je van de verkoop afzien en je geld terug krijgen
Gregory
Dus misleidende info die ze geven.
Het is altijd beter een klant onmiddellijk tevreden te stellen dan hem achteraf ontevreden te stellen.
en inderdaad, je kan naar de shop gaan. Maar dan moet die daar ook op voorraad zijn en als ze dan zeggen, het duurt enkele dagen voor die er zal zijn… kan ik het dan evengoed online bestellen en 48u wachten.
en pakje versturen duurt geen 3 dagen in deze tijden
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |