Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-02-25 12h28
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Donderdag 30/01/2025 een toestel met abonnement besteld (mobile intens, business), en het gevraagde gedeelte betaald. Netjes een bevestigingsmail ontvangen, en nadien complete radiostilte.
Maandag 03/02 en dinsdag 04/02 gebeld, er is een dossier aangemaakt, maar verder geen enkele communicatie. Het lijkt erop dat er intern geen enkel spoor van mijn bestelling is.
Is het zo complex om dat toestel op te sturen, of wat kan ik nog doen om er een beetje vaart in te brengen ? Wederom een enorm teleurstellende ervaring. Wellicht zit er niets anders op dan om fraude te melden bij de bank en het betaalde bedrag terug te vorderen via mastercard ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ze hebben het geld terug gestort, toestel is bij amazon gekocht en komt morgen aan.
Ze hebben het geld terug gestort, toestel is bij amazon gekocht en komt morgen aan.
Geef de backoffice ook de kans het uit te zoeken. We hebben het hier over betalingen die ook terug gevonden moeten worden. De ervaring leert dat het uiteindelijk wel goedkomt.
Leuk is anders. Absoluut. Maar geef ze een kans te reageren en de betaling terug te vinden. Als er een case loopt, is het in behandeling. Het komt echt wel goed.
Ik raad je ten stelligste af een fraude melding te doen bij de bank. Want dan pleeg je zelf indirecte fraude. Je kunt in zo'n geval, als je niet kunt wachten, beter passeren bij de Ombudsman. https://www.ombudsmantelecom.be/nl/
Is online in de webshop betaald met creditcard, en in de orderbevestiging die daarop volgt staat ook dat het betaald is. De betaling zelf zal het probleem niet zijn.
Ja hoeveel keer moet ik nog bellen ? We gaan het nakijken en contact opnemen, maar ik vrees dat het vooral op een grote hoop gesmeten worden en dat de backoffice 1 grote puinhoop is.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
4 | |
3 | |
3 | |
2 |