annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling toestel met abonnement

Topic gestart op: 05-02-25 12h28

Antwoorden: 10 antwoorden

jonathangijsen
Aspirant verkenner

Bestelling toestel met abonnement

OPGELOST

Donderdag 30/01/2025 een toestel met abonnement besteld (mobile intens, business), en het gevraagde gedeelte betaald. Netjes een bevestigingsmail ontvangen, en nadien complete radiostilte.

Maandag 03/02 en dinsdag 04/02 gebeld, er is een dossier aangemaakt, maar verder geen enkele communicatie. Het lijkt erop dat er intern geen enkel spoor van mijn bestelling is.

Is het zo complex om dat toestel op te sturen, of wat kan ik nog doen om er een beetje vaart in te brengen ? Wederom een enorm teleurstellende ervaring. Wellicht zit er niets anders op dan om fraude te melden bij de bank en het betaalde bedrag terug te vorderen via mastercard ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
jonathangijsen
Aspirant verkenner

Ze hebben het geld terug gestort, toestel is bij amazon gekocht en komt morgen aan.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
jonathangijsen
Aspirant verkenner

Ze hebben het geld terug gestort, toestel is bij amazon gekocht en komt morgen aan.

 

0 pluimen
kevunster
Aspirant genezer

Geef de backoffice ook de kans het uit te zoeken. We hebben het hier over betalingen die ook terug gevonden moeten worden. De ervaring leert dat het uiteindelijk wel goedkomt. 

Leuk is anders. Absoluut. Maar geef ze een kans te reageren en de betaling terug te vinden. Als er een case loopt, is het in behandeling. Het komt echt wel goed. 

Ik raad je ten stelligste af een fraude melding te doen bij de bank. Want dan pleeg je zelf indirecte fraude. Je kunt in zo'n geval, als je niet kunt wachten, beter passeren bij de Ombudsman. https://www.ombudsmantelecom.be/nl/

0 pluimen
jonathangijsen
Aspirant verkenner

Is online in de webshop betaald met creditcard, en in de orderbevestiging die daarop volgt staat ook dat het betaald is. De betaling zelf zal het probleem niet zijn.

0 pluimen
jonathangijsen
Aspirant verkenner

Ja hoeveel keer moet ik nog bellen ? We gaan het nakijken en contact opnemen, maar ik vrees dat het vooral op een grote hoop gesmeten worden en dat de backoffice 1 grote puinhoop is.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen