annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling toestel met abonnement

Topic gestart op: 05-02-25 12h28

Antwoorden: 10 antwoorden

jonathangijsen
Aspirant verkenner

Bestelling toestel met abonnement

OPGELOST

Donderdag 30/01/2025 een toestel met abonnement besteld (mobile intens, business), en het gevraagde gedeelte betaald. Netjes een bevestigingsmail ontvangen, en nadien complete radiostilte.

Maandag 03/02 en dinsdag 04/02 gebeld, er is een dossier aangemaakt, maar verder geen enkele communicatie. Het lijkt erop dat er intern geen enkel spoor van mijn bestelling is.

Is het zo complex om dat toestel op te sturen, of wat kan ik nog doen om er een beetje vaart in te brengen ? Wederom een enorm teleurstellende ervaring. Wellicht zit er niets anders op dan om fraude te melden bij de bank en het betaalde bedrag terug te vorderen via mastercard ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
jonathangijsen
Aspirant verkenner

Ze hebben het geld terug gestort, toestel is bij amazon gekocht en komt morgen aan.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Gregory
Wijze
Wijze

Hier zul je geen antwoord krijgen - zoals ik al zei - er zijn alleen klanten hier zonder inzage in de keuken van Orange

0 pluimen
jonathangijsen
Aspirant verkenner

Bij de klantendienst hetzelfde verhaal, ze weten niets, ze zien niets, ze mogen niets en ze doen niets.

Enige wat ze kunnen doen is vragen om geduld te hebben, maar daar schiet ik weinig mee op. We gaan het meemaken of er ooit iets van gaat komen 🙂

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@jonathangijsen  erg dit te lezen,

je kan misschien eens een bericht doen via FB Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Het jammere is dat je nu in een shop géén verhaal kan gaan halen als je online

iets hebt gekocht.

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
jonathangijsen
Aspirant verkenner

Is ook op een business account, daarmee kunnen ze je in shop sowieso niet helpen had ik begrepen. Anders had dat voor mij ook de voorkeur...

Josette
Wijze
Wijze

@jonathangijsen wil jij een @ voor de naam plaatsen aub?

Dan zien we je vragen en antwoorden sneller, merci. 

Berichtje gedaan?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen