Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-02-25 12h28
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Donderdag 30/01/2025 een toestel met abonnement besteld (mobile intens, business), en het gevraagde gedeelte betaald. Netjes een bevestigingsmail ontvangen, en nadien complete radiostilte.
Maandag 03/02 en dinsdag 04/02 gebeld, er is een dossier aangemaakt, maar verder geen enkele communicatie. Het lijkt erop dat er intern geen enkel spoor van mijn bestelling is.
Is het zo complex om dat toestel op te sturen, of wat kan ik nog doen om er een beetje vaart in te brengen ? Wederom een enorm teleurstellende ervaring. Wellicht zit er niets anders op dan om fraude te melden bij de bank en het betaalde bedrag terug te vorderen via mastercard ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ze hebben het geld terug gestort, toestel is bij amazon gekocht en komt morgen aan.
Hier zul je geen antwoord krijgen - zoals ik al zei - er zijn alleen klanten hier zonder inzage in de keuken van Orange
Bij de klantendienst hetzelfde verhaal, ze weten niets, ze zien niets, ze mogen niets en ze doen niets.
Enige wat ze kunnen doen is vragen om geduld te hebben, maar daar schiet ik weinig mee op. We gaan het meemaken of er ooit iets van gaat komen 🙂
@jonathangijsen erg dit te lezen,
je kan misschien eens een bericht doen via FB Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Het jammere is dat je nu in een shop géén verhaal kan gaan halen als je online
iets hebt gekocht.
Succes.
Is ook op een business account, daarmee kunnen ze je in shop sowieso niet helpen had ik begrepen. Anders had dat voor mij ook de voorkeur...
@jonathangijsen wil jij een @ voor de naam plaatsen aub?
Dan zien we je vragen en antwoorden sneller, merci.
Berichtje gedaan?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
3 | |
2 |